1100 کیلومتر از رودخانه های استان زنجان لایروبی شد

ساعت: 13:29
تاریخ انتشار: 1300/08/17
کد خبر: 1782607

صفیله کرامتی مدیرکل مدیریت بحران استانداری زنجان گفت: بیش از 1100 کیلومتر از رودخانه های استان به ویژه در شهرها و روستاها لایروبی شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ صفیله کرامتی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی گفت: تمهیدات و تمهیدات لازم از سوی استاندار و شهرستان های استان برای بارش احتمالی باران و برف در قالب ستاد مدیریت بحران استان اندیشیده شده است.

وی با بیان اینکه شرکت پخش فرآورده های نفتی استان زنجان نیز اقدامات و برنامه ریزی های لازم را برای تامین سوخت مورد نیاز شهرها و روستاها انجام داده است، افزود: اقدامات خوبی برای خدمات رسانی به مردم در فصل زمستان انجام شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: تلاش مدیریت بحران استان بر این است که در فصل زمستان با کوچکترین چالش و مشکل مواجه شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری زنجان با اشاره به وجود هزار و 400 کیلومتر رودخانه اصلی در استان زنجان گفت: بالغ بر 1100 کیلومتر از رودخانه های استان به ویژه در شهرها و روستاها لایروبی شده است.

کرامتی از بازگشایی رودخانه ها و نهرها در استان زنجان خبر داد و گفت: دستگاه های اجرایی استان در لایروبی رودخانه ها و نهرها به خوبی عمل کرده اند.

وی گفت: جلسه مدیریت بحران شهرداری نیز روز جمعه با تاکید بر لایروبی کانال های زنجان که هنوز لایروبی نشده است، برگزار شد.

این مسئول ادامه داد: امیدواریم با تدابیر انجام شده شهروندان در بارندگی های زمستانی دچار مشکل نشوند.

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان یادآور شد: دستگاه های پشتیبانی زنجان آمادگی کامل برای ارائه خدمات در فصل زمستان را دارند تا در صورت بروز مشکل اقدامات لازم انجام شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید