13، 14 بازیکن به ما تقدیم می شوند/ سرسختانه روند موفقیت فولاد را مختل می کنند

ساعت: 14:14
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۷
کد خبر: 1801331

مدیرعامل باشگاه فولاد گفت: به دنبال تقویت تیم تحت هدایت جواد نکونام برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل فولاد درباره قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و مرحله گروهی فولاد با شباب الاهلی امارات، آحال ترکمنستان و الغرافه قطر گفت: از مردم عذرخواهی می کنم. و طرفداران برای شرکت در آنها. انشاالله هر سال سهمیه کشورمان بیشتر شود و نشان دهد کشورمان یک ورزش است و پتانسیل بالایی دارد.

وی افزود: نوار موفقیت فولاد از زمانی که نکونام به این تیم پیوست شکل گرفت و ادامه داشت تا اینکه بد سلیقه و سرسختی برخی در فدراسیون و باشگاه، محرومیت باشگاه ما و پنجره نقل و انتقالات بسته شد. این باعث شد که نوار رشد کند و حتی پاره شود. وقتی شروع کردیم 5 بازیکن اصلی با هم تقسیم شدند و همه باشگاه ها برای جذب این بازیکنان حمله کردند. قرارداد 17 بازیکن اصلی فسخ شد و به جز این 5 نفر، برای حفظ بازیکنانمان زحمت زیادی کشیدیم. البته باید از هیئت مدیره تشکر کنم که در 45 روز 16 جلسه اضطراری برگزار کردند.

مدیرعامل باشگاه فولاد گفت: تغییری در کادر فنی داشتیم و همه اینها یک شوک برای باشگاه بود. ما اکنون در مسیر رو به جلو هستیم و امیدواریم بتوانیم بازیکنان مورد نظر را در پنجره نقل و انتقالات جذب کنیم. البته سخت است، چون هیچ باشگاه مناسبی اجازه خروج بازیکنانش را نمی دهد. امیدوارم نظر باشگاه هایی که می خواهیم با آنها موافق باشیم این باشد که فولاد در آسیاست و باید از تیم فوتبال ایران دفاع کند.

گرشبسبی در پاسخ به این سوال که آیا فولاد قصد جذب بازیکنان جدید و حتی خارجی به لیگ قهرمانان آسیا را دارد یا خیر، گفت: جلسات متعددی با نکونام داشتیم و لیستی هم تهیه شد. به دنبال این هستیم که ببینیم چند بازیکن می توانیم جذب کنیم. 13، 14 بازیکن به ما معرفی شده اند و به دنبال این هستیم که چند بازیکن در پست های مورد نیاز به تیم خود اضافه کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید