140 واحد آموزشی در لرستان در حال ساخت است


ساعت: 13:29
تاریخ انتشار: 1301/07/10
کد خبر: 1900625

بهاروند گفت: در حال حاضر 140 واحد آموزشی در لرستان در حال ساخت است و در صورت تامین وام، 43 مدرسه در حال ساخت باقی مانده تا 2 ماه آینده به آموزش و پرورش واگذار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سفیرافلاک، یونس بهاروند امروز در مراسم افتتاحیه مدرسه شهید حاج قاسم سلیمانی خرم آباد گفت: مدرسه 9 کلاسه حاج قاسم سلیمانی با مشارکت فرماندهی حضرت ابوالفضل(ع) در کوی امام رضا(ع) افتتاح شد.

وی افزود: هم اکنون 140 موسسه آموزشی در استان لرستان در حال ساخت است. همچنین در صورت تامین وام، تا دو ماه آینده 43 مدرسه در حال ساخت دیگر با 80 درصد پیشرفت فیزیکی به آموزش و پرورش واگذار می شود.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان تصریح کرد: طرح ملی شهید علی پناهی برای ساماندهی مدارس شبانه روزی با بیش از 10 دانش آموز در استان لرستان در دست اجراست.

بهاروند به وجود 112 مدرسه متصل با ظرفیت بیش از 10 دانش آموز در لرستان اشاره کرد و گفت: امیدواریم تا آغاز سال تحصیلی 1402 این مدارس نیز گرد هم آمده و مدارس مستحکم، ایمن و استاندارد جایگزین شود. آنها

وی با اشاره به اینکه 385 میلیارد تومان وام مدارس استان لرستان در سال گذشته تقریباً به طور کامل جذب شد، تصریح کرد: لرستان اکنون رتبه چهارم توزیع اعتبارات این بخش را در کشور دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید