ساخت مدارس عالی آموزشی به عدالت آموزشی کمک می کند

ساعت: 11:28
تاریخ انتشار: 1301/10/17
کد خبر: 1922247

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گفت: در صورت بهره برداری از مدارس و مجتمع های آموزشی بزرگ شاهد کاهش تراکم کلاس ها خواهیم بود که منجر به افزایش یادگیری دانش آموزان و کمک به عدالت آموزشی می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حمیدرضا خانمحمدی رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس در پایان سفر دو روزه خود به مازندران گفت: در صورت بهره برداری از مدارس و مجتمع های آموزشی بزرگ شاهد کاهش تراکم کلاس ها خواهیم بود که این امر موجب می شود. منجر به افزایش یادگیری دانش آموزان می شود و از برابری آموزشی حمایت می کند.

وی در خصوص خاتمه سفر خود به مازندران و بازدید از پروژه های معروف مدرسه سازی در سه شهر ساری، بابل و آمل، گفت: این سفر دو روزه به دعوت تنی چند از نمایندگان مردم شریف مازندران در شهرستان برگزار شد. مجلس و راه اندازی و بررسی اردوی آموزش و پرورش عدالت و تعلیم و تربیت در مازندران بررسی پروژه ها و دیدار با کارکنان پرتلاش و جهادگر اداره کل نوسازی مازندران سه برنامه اصلی بود. از این سفر و خوشبختانه در طول سفر به اهداف خوبی نیز دست یافتیم.

وی افزود: در این سفر دو روزه به همراه همکاران از پروژه های متعدد شهری، روستایی و عشایری بازدید و در جریان حجم فعالیت های همکاران در زمینه اجرای پروژه ها و انواع سازه های در حال توسعه قرار گرفتیم. اجرا شده که اکثرا پروژه های بزرگ هستند.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی هایی که در این سفر انجام شد و تعهداتی که به مردم و مسئولان مربوطه دادیم، اگر اعتبارات این پروژه ها از محل اعتبارات خیریه، ملی- استانی باشد. و مهمترین نکته از محل محرومیت زدایی در پیگیری فشرده طی دو هفته آینده برای افزایش سهام در بودجه 1402 تا مرحله توزیع، قطعا در مهرماه سال آینده انقلابی در کار کلان رخ خواهد داد. مدارس مازندران هدف ما جذب اعتبارات و ارائه آن به پیمانکاران تا پایان سال است.

هانمحمدی با بیان اینکه پیگیری های ویژه برای تکمیل چند پروژه قابل توجه با پیشرفت فیزیکی بالا در مازندران در دستور کار قرار گرفته است، تصریح کرد: پروژه هایی که در این سفر مورد بازدید قرار گرفتند بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارند و باید به سرعت اجرایی شوند. زیرا ماندگاری هر یک از این پروژه ها باعث کاهش اعتبارات و به تعویق افتادن سود جامعه از این زیرساخت های نزدیک به بهره برداری می شود.

دیدگاهتان را بنویسید