150 میلیون تن وام تعمیرات به ساکنان مناطق آسیب دیده سیستان و بلوچستان پرداخت می شود.


زمان: 09:18
تاریخ انتشار: 14/01/01
کد خبر: 1818291

ابوالفضل مهدیار معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت:

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ابوالفضل مهدیار در گفت و گو با عصرهامون گفت: بر اساس مصوبه شورای ارز و اعتبار سقف ساختمان های مسکونی در بافت فرسوده زاهدان 350 میلیون تومان و در سایر شهرهای استان 300 میلیون تومان تعیین شده است. که 150 میلیون تومان سود صفر است.. به داوطلبان پرداخت می شود.

وی افزود: تسهیلات تعمیر مسکن در بافت های فرسوده متناسب با پیشرفت فیزیکی پروژه و پس از اجرای فونداسیون به تدریج قابل پرداخت است.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان ادامه داد: مالکان می توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی شرکت بازآفرینی شهری ایران نسبت به استعلام موقعیت آن در بافت فرسوده اقدام کنند و کد پستی منزل مسکونی خود را وارد کنند. خانه.اقدام کن

مهدیار گفت: دریافت وام تعمیر بافت های فرسوده نیازی به سپرده بانکی ندارد و به مالکان تخفیف ویژه داده می شود.

وی افزود: تمامی مالکان و انبوه سازانی که در چارچوب هدف بازآفرینی شهری اقدام به ساخت و ساز کرده اند و مالکانی که شماره ثبت آنها در این مناطق واقع شده است، پروانه ساختمانی دریافت کرده اند و پروژه آنها حداقل 10 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است. می توانند با مراجعه به سامانه قیمت گذاری و انتخاب گزینه (تاسیسات ساختمانی – بافت فرسوده) و یا سایت شرکت بازآفرینی شهری ایران، مراحل ثبت نام را برای دریافت تسهیلات تعمیرات فرسوده طی کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید