16 هکتار از اراضی هش برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن واگذار شد.

ساعت: 10:26
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۱۳
کد خبر: 1921684

الا بخش شهنوازی از واگذاری 16 هکتار زمین در سجری به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای ساخت واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن در هش خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از شام ما; الا بخش شهنوازی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان هش اظهار داشت: از آنجایی که ساخت واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن در شهرهای زیر 100 هزار نفر بر عهده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است، این اداره کل 16 هکتار را تعیین کرده است. واگذاری زمین به این موسسه این طرح باید هر چه سریعتر در این شهرستان اجرا شود.

وی ادامه داد: سهمیه چهار ساله این شهر در طرح نهضت ملی مسکن ساخت هزار و 530 واحد مسکونی است که زمین مورد نیاز برای ساخت این واحدها در اختیار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قرار گرفته و خواهد شد.

رئیس اداره شهرسازی و شهرسازی هش از دریافت سند یک برگی برای 40 هزار مترمربع زمین در سال گذشته در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: این امر از اولویت های این اداره است که همواره با جدیت دنبال شده است. تیم کارشناسی و حقوقی آن تمام تلاش خود را به عمل خواهد آورد تا برای تثبیت اراضی دولتی از طرف دولت و اخذ اسناد یک صفحه ای این اراضی استفاده شود.

شهنوازی تشکیل 11 پرونده قضایی برای متصرفین اراضی دولتی، تشکیل 30 پرونده برای متقاضیان زمین و ساماندهی 159 باب خانه سازمانی را از دیگر اقدامات مهم اداره راه و شهرسازی شهرستان خاش در حوزه مسکن عنوان کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید