18 میلیارد تومان کمک به خیرین زنجانی برای بهزیستی

ساعت: 16:36
تاریخ انتشار: 14/09/09
کد خبر: 1789202

مدیرکل بهزیستی استان زنجان با اشاره به کمک خیرین زنجانی برای بهزیستی استان زنجان گفت: خیرین زنجانی 18 میلیارد تومان به بهزیستی استان کمک کرده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از موج بیانی; محمد محمدی در سخنانی پیش از خطبه های نماز جمعه امروز زنجان با بیان اینکه مناسب سازی باید جدی گرفته شود، گفت: مناسب سازی شهری بر عهده نهادهای ذیربط و مناسب سازی منزل بر عهده رفاه است.

وی 22 هزار نفر از معلولان را درگیر بهزیستی استان دانست و گفت: هزاران سالمند در مراکز اجتماعی از خدمات این نهاد استفاده می کنند.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان با بیان اینکه منابع دولتی برای ارائه خدمات به معلولان و جامعه هدف مراقبت های اجتماعی محدود است، تصریح کرد: سال گذشته 18 میلیارد تن ثروت خیرین زنجانی کمک کردند.

وی با بیان اینکه رونق استان زنجان از ابتدای انقلاب تاکنون 3000 واحد مسکونی ساخته و به جامعه هدف خود تحویل داده است، گفت: 200 مسکن به خانواده های دارای دو معلول واگذار شده است.

محمدی با بیان اینکه 40 مرکز مثبت اندیشی در نقاط مختلف استان برای ارائه خدمات اجتماعی در سراسر استان راه اندازی کرده ایم، افزود: این مراکز 22 خدمات اجتماعی ارائه می دهند.

وی با بیان اینکه 100 درصد معلولان روستایی در استان زنجان شناسایی شده اند، گفت: 800 دانش آموز فقیر ماهانه از این نهاد مستمری دریافت می کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید