19 اکیپ آسفالت ریزی در جاده های استان کرمانشاه فعال شدند


ساعت: 13:11
تاریخ انتشار: 1401/04/18
کد خبر: 1881931

فریبرز کرمی گفت: هم اکنون 19 اکیپ در تلاش هستند تا قبل از فرا رسیدن اربعین عملیات روکش آسفالت در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه را انجام دهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فریبرز کرمی در گفتگو با خبرنگار مرصاد نیوز اظهار داشت: اجرای آسفالت و رنگ آمیزی راه های شریانی از ابتدای استان کرمانشاه تا پایانه مرزی قبل از ایام اربعین حسینی (ع) در اولویت است.

وی افزود: اکنون 19 تیم شامل هفت اکیپ در راهداری، هشت اکیپ در راه های غیر بزرگراهی و چهار تیم در مناطق روستایی استان کرمانشاه مشغول روکش آسفالت هستند.

کرمی همچنین با انجام عملیات رنگ آمیزی و آسفالت جاده کمربندی کنگاور به صورت رفت و برگشت، کمربندی سنگ به صورت رفت و برگشت، کمربندی سنگ به بیستون از پل شاهی به نادر آباد، محور بیستون به الزهرا، محور بیستون به کرمانشاه در محدوده رفت و برگشت موافقت کرده است. سفر، محور شاهباداغ به اسلام آباد، محور حمیل به ایلام، گرنه پاتک به حبیب وند، محور خسروی به قصرشیرین، کمربندی قصرشیرین، محور بیستون به سنقر، کرمانشاه به روانسر، کرمانشاه به کامیاران و سرپل ذهاب به قصر. ایام اربعین

وی گفت: برای اجرای عملیات آسفالت در راه های شریانی بیستون به محور هریل آباد 15 میلیارد تومان و در سه راهی نهاوند به نهاوند نیز 15 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است که در صورت ایمن سازی عملیات مذکور اجرا خواهد شد.


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: همچنین در محورهای غیر بزرگراهی مانند محور سد شرفشاه به گیلانحرب، جاده تی ایوان به گیلانحرب، سرپلذهاب به نثار دیره، فیروزآباد به گهواره، گهواره به صدازادی – کوزران، کوزران به تختگاه، کوزران به سمت جوانرود، ثلاث باباجانی به ازگله، پاوه به خانقاه، کرمانشاه به هلشی، سنقر به سطر و کامیاران، سنقر به اسدآباد، سنقر به صحنه قرارداد داریم.

کرمی تصریح کرد: از آنجایی که ایام اربعین در راه است و راه های شریانی کرمانشاه به پایانه مرزی خسروی منتهی می شود، تمام هدف آماده سازی رنگ آمیزی و پوشش راه های شریانی استان قبل از شروع اربعین است و هم اکنون در در تمامی محورهای شریانی، پیمانکاران حضور فعال دارند و در حال انجام است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید