2.335 میلیون نفر از اعضای خانه کارگران در کشور / 900.000 نفر از بیمه بیکاری در طول تاج استفاده کردند

زمان: 09:18
منتشر شده در: 1400/07/23
کد خبر: 1776226

حسن صادقی گفت: 2 میلیون و 335 هزار عضو غیر اجباری در سراسر کشور داریم که داوطلبانه به عضویت خانه کارگران درآمده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسن صادقی در حاشیه افتتاح خانه کارگری میاندوآب به اروم نیوز گفت: 67 شعبه ، دفتر و نمایندگی در سراسر کشور فعال است.

معاون دبیرکل خانه کارگران در امور استان ها و شهرسازی افزود: حدود 80 نفر نیز به عنوان رابط اعضای شعب و دفاتر سراسر کشور فعالیت می کنند.

وی با اشاره به رویکرد توسعه شعب در شهرهای مختلف کشور گفت: حفاظت از طبقه کارگر ، ایجاد وحدت در رویه ها و نزدیک شدن بین کارگران ، پیگیری مطالبات کارگران و تعهدات خودمان نسبت به کارگران که اجرای آنها یکی از اهداف خانه کارگران است.

صادقی به دوره های آموزشی کوتاه مدت اشاره کرد و افزود: حدود 240 هزار آموزش کوتاه مدت داشتیم و امسال 195 هزار آموزش به صورت کاربردی انجام شد.

وی بیان کرد: همچنین مدارس علمی کاربردی در قزوین ، خرم دره و رفسنجان به صورت تخصصی به صورت رایگان به اعضا خدمات ارائه می دهند.

معاون دبیرکل خانه کارگران در امور استانها و شهرسازی همچنین ایجاد یک هزار و 100 آپارتمان برای ارائه خدمات طبقه کارگر در شهرهای مختلف کشور را مورد اشاره قرار داد و افزود: این آپارتمانها در شهرهای زیارتی و گردشگری فعال هستند و کارگران خدمات ارائه می دهند. به

وی همچنین به تاثیرات تاج بر اشتغال کارگران اشاره کرد و گفت: در روزهای تاج گذاری 900 هزار نفر از بیمه بیکاری استفاده می کردند.

صادقی امنیت شغلی ، مشکلات معیشتی و ناسازگاری دستمزد با زندگی روزمره را از مهمترین مشکلات طبقه کارگر عنوان کرد و افزود: این مسائل و الزامات در جلسات مختلف مورد بحث و نظارت قرار می گیرد.

وی همچنین بر ضرورت توجه به تولید تاکید کرد و گفت: اقتصاد تولید محور یک اقتصاد مولد و پویا است و باید محور اصلی آن باشد.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید