22 زوج نابارور در خراسان شمالی بیمه سلامت شدند


ساعت: 14:25
تاریخ انتشار: 1401/02/17
کد خبر: 1836915

محسن رعنایی گفت: بر اساس آمار ثبت شده در سال 1400، 22 مورد درمان ناباروری در استان پایش و مبالغ هزینه شده از بیمه دریافت شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محسن رعنایی، مدیر کل بیمه سلامت خراسان شمالی ظهر امروز در نشست خبری عصرترک از بوینورد در استان گفت: موضوع جوانی و جوان سازی در سیاست های کشور برای پوشش خدمات درمان ناباروری گنجانده شده است.

وی با اشاره به اینکه پوشش بیمه ای زوج های نابارور از آذر ماه سال 1400 در دستور کار قرار گرفته است، گفت: بر اساس این طرح، تمامی زوج های نابارور که تحت پوشش هیچ گونه بیمه درمانی نیستند، می توانند ضمن استفاده از ناباروری در بیمه سلامت استان شکایت کنند. خدمات درمانی در داخل و خارج از روستا

مدیرکل بیمه سلامت خراسان شمالی گفت: بر اساس آمار ثبت شده در سال 1400، 22 مورد درمان ناباروری در استان پایش و مبالغ دریافت شده است.

وی همچنین به ساکنان محله های بیمه سلامت کم برخوردار اشاره کرد و گفت: در استان خراسان شمالی روند تامین خانواده های کم برخوردار در دستور کار قرار دارد و تاکنون 13 هزار و 267 نفر که هیچ گونه پوشش بیمه ای ندارند تحت پوشش قرار گرفته اند. . از طریق بیمه رایگان

رعنایی گفت: با پیگیری های انجام شده تمامی مطالبات بخش خصوصی تا پایان سال 1400 تسویه شده است و بیمه سلامت نیز متعهد به پرداخت مطالبات بخش خصوصی در سال گذشته و همچنین مطالبات بخش دولتی و دانشگاهی تا پایان اردیبهشت ماه شده است. .

این کارمند در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی بر تفاوت قیمت ها در مراکز خصوصی و دولتی گفت: تعرفه ها بر اساس مصوبه شورای دولتی است و مابه التفاوت تعرفه ها در بخش خصوصی و دولتی باید توسط سازمان پرداخت شود. صبور.

رعنایی با اشاره به اینکه دقت کار در بخش خصوصی و دولتی در یک سطح انجام می شود، گفت: دلیل اصلی این تفاوت قیمت ها بالاتر بودن هزینه های بخش خصوصی نسبت به مراکز دولتی است.

وی خاطرنشان کرد: فارغ التحصیلان رشته پزشکی موظف به فعالیت در بخش دولتی برای مدت معینی هستند و تا زمان انجام تعهد، نظام پزشکی مجاز به صدور مجوز برای تاسیس مطب پزشکان نیست.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید