25 درصد واحدهای تولیدی استان بیکار یا نیمه فعال هستند


ساعت: 15:45
تاریخ انتشار: 28.07.1401
کد خبر: 1904699

سردار سرتیپ گفت: 2500 واحد تولیدی دارای پروانه بهره برداری در استان وجود دارد که کمتر از 25 درصد آنها غیر فعال یا نیمه فعال هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عبدالحمید سرتیپی در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز در میاندوآب گفت: برای فعال سازی واحدهای راکد یا نیمه تعطیل، طرح حمایت از تولید در روز یکشنبه با حضور استاندار اجرا می شود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی افزود: مصوبات طرح هفتگی تولید کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید است و تمامی مشکلات شناسایی شده در این بازدیدها تصویب شده و برای رفع آنها اقداماتی در حال انجام است.

وی گفت: 2500 واحد تولیدی دارای پروانه بهره برداری در استان وجود دارد که کمتر از 25 درصد آنها غیر فعال یا نیمه فعال هستند.

سردار سرتیپ تصریح کرد: در پنج ماه گذشته نزدیک به 46 واحد تولیدی در استان فعال شده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی با بیان اینکه در سال گذشته حدود 80 واحد تولیدی فعال شد، اظهار داشت: امسال 80 واحد در نظر گرفته شده است که فعال شود.

وی با اشاره به تصویب 15 هزار میلیارد تومان برای صنعت و معدن آذربایجان غربی در سفر ریاست جمهوری افزود: در این راستا اولویت بندی انجام شده و واحدهای تولیدی ایجاد شده است که در اشتغال و اقتصاد کشور تاثیرگذار است. استان در دستور کار قرار گرفته است

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید