2,500,000 بسته جابجا شد/طراحی سیستم جبران خدمات پستی

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; محمد عباسی مدیر کل شرکت پست استان مرکزی امروز در نشست خبری با رسانه ها گفت: بدون شک پست نقش مهمی در دولت الکترونیک، کاهش هزینه ها، کاهش سوخت، کاهش آلودگی هوا و… دارد.

عباسی تصریح کرد: شرکت ملی پست می تواند فرصت های بی نظیری را برای خدمت رسانی و حمایت از بازار و رونق کسب و کارهای اینترنتی فراهم کند.

وی ادامه داد: ما در ارائه خدمات پستی به مقوله های سرعت، دقت و امنیت متعهد هستیم و تمامی مراحل پستی به کمک فناوری مکانیزه می شود.

مدیر کل شرکت پست استان مرکزی تصریح کرد: در حال حاضر اداره کل پست استان مرکزی 100 نوع خدمت ارائه می کند که حدود 30 درصد خدمات نیاز به مراجعه حضوری ندارد و به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

عباسی افزود: در تمام روزهای سخت ویروس کرونا و در روزهای تعطیلی سایر سازمان ها، کارکنان پست بیشتر در کنار مردم بودند و به مردم کمک می کردند تا بدون تعطیلی در خانه بمانند.

وی یادآور شد: اداره کل پست استان مرکزی با 285 واحد شهری و روستایی شامل 266 دفتر و باجه خصوصی و 19 باجه دولتی با 160 کارمند و 280 پیمانکار خدمات رسانی می کند.

مدیر کل شرکت پست استان مرکزی گفت: در 6 ماهه گذشته 2 میلیون و 500 هزار مرسوله در استان جابه جا شده که نیمی از آن صادر و نیمی از آن وارداتی بوده و در حال حاضر حدود 15 هزار نفر از مزایای آن بهره مند هستند. خدمات پستی در استان

عباسی افزود: در ایام اربعین بیش از 45 هزار گذرنامه در سطح استان توزیع شد و استان مرکزی یکی از استان های برتر در توزیع گذرنامه بود.

وی ادامه داد: با توجه به نیاز مردم به خدمات پستی، تردد مشاغل 40 درصد افزایش یافته است که از این میان می توان گفت خدمات خرید و فروش اینترنتی 62 درصد و خدمات الکترونیکی 92 درصد و پست مرکزی پست افزایش یافته است. استان 6 ماه از سال رشد داشته و از رتبه اول به چهارم کشوری رسیده است.

مدیر کل شرکت پست استان مرکزی گفت: حدود 83 درصد اطلاعات مکان های JNEF ژئوکد و نقشه برداری است که به روز نبودن نقشه های شهرداری ها یکی از مشکلات منطبق با این پروژه است و مشکل دیگر کمبود آن است. اعداد زوج و فرد در روستاها به همین دلیل بخشداران و شهرداران باید به این امر توجه ویژه داشته باشند.

عباسی تصریح کرد: یکی از مهم ترین بانک های دارای کد پستی 10 رقمی در اداره پست است و یک میلیون و 300 هزار نقطه در استان شناسایی شده است و هیچ جایی در استان بدون کد پستی وجود ندارد، این بانک به طور مرتب فعالیت می کند. به روز شد.

وی با اشاره به اینکه سامانه جبران کالاهای پستی تدوین شده است، افزود: در صورت آسیب دیدن کالا، این غرامت ظرف 48 ساعت پرداخت می شود.

مدیرکل شرکت پست استان مرکزی تصریح کرد: خطوط مبادله مستقیم اراک-خرم آباد و اراک-اصفهان و بالعکس برای تسریع در ارائه خدمات پستی مناسب راه اندازی شده و خط صرافی تهران نیز ناوگان خود را افزایش داده است.

وی خاطرنشان کرد: پست استان مرکزی در جشنواره شهید رجایی رتبه اول و در بین دستگاه های خدمات رسان رتبه اول و در بین موسسات مجری رتبه دهم را کسب کرد.

دیدگاهتان را بنویسید