290 اقامتگاه بوم گردی مازندران برای گردشگران / بازدید مسافران نوروزی از 23 نمایشگاه صنایع دستی


ساعت: 12:35
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۸
کد خبر: 1816562

رئیس اداره کل میراث فرهنگی منطقه اعلام کرد؛

مهدی ایزدی از آمادگی 290 اقامتگاه بوم گردی مازندران برای پذیرایی از گردشگران در نوروز 1401 خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی ایزدی در گفت و گو با بالا گفت: در سال های قبل از ولیعهد، ستاد خدمات گردشگری به صورت جمعی در این دفتر مشترک با حضور نمایندگان ادارات سفر و تشکیل 12 کمیسیون برگزار شد. اما امسال مقرر شد نمایندگان کمیسیون ها در دفاتر خود حضور داشته باشند و گزارش را هر روز به این ستاد ارائه کنند تا بر اساس گزارش های دریافتی، اطلاعات دقیق جمع آوری شده از سفرهای نوروزی صورت گیرد. در اختیار رسانه ها قرار گیرد.
وی با اشاره به معرفی پایگاه جهانی باغ عباس آباد بهشهر به عنوان پایلوت نوروزی در مازندران، گفت: 850 غرفه صنایع دستی مرتبط با محصولات و سوغات مازندران در 23 نمایشگاه ملی و استانی در سراسر استان برپا شده است. تنها در نوشهر بیش از 100 غرفه فعال است. شد.
سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران گفت: برنامه ریزی های لازم در هتل ها، مسافرخانه ها، بوم گردی ها و مسافرخانه ها انجام شده و فعالیت آنها در این ایام با نظارت کارشناسان نظارتی ما بررسی می شود.
ایزدی با اشاره به اینکه نظارت بر تمامی زیرساخت های گردشگری به ویژه در ایام نوروز انجام می شود، گفت: 170 نفر از همکاران ما در رصد این مجموعه ها فعال هستند و نظارت شهری بر تمامی گردشگری، اقامتی و پذیرایی داریم. علاوه بر نظارت شهری، به تعدادی از همکاران نیز از مرکز دستور نظارت بر کارخانه داده شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید