3 بازی بعدی پرسپولیس برای یحیی مرگ و زندگی خواهد بود

3 بازی بعدی پرسپولیس برای یحیی مرگ و زندگی خواهد بود

پرسپولیس در چند هفته اخیر عملکرد خوبی نداشته و همین نتایج ضعیف باعث شده این تیم صدر جدول را از دست بدهد. نتایج ضعیف پرسپولیس در کنار عملکرد نه چندان خوب، انتقادات بازیکنان و کادرفنی این تیم را به اوج خود رساند و حتی شایعه اخراج یحیی گل محمدی پس از باخت از سوی هواداران به گوش رسید.

اگرچه مدیران پرسپولیس اعلام کردند که از یحیی حمایت می کنند و خبری از اولتیماتوم نیست اما کی می داند که چند بازی بعدی پرسپولیس مرگ و زندگی خواهد بود و تاثیر مستقیمی روی کارنامه یحیی در پرسپولیس خواهد داشت. پرسپولیس فردا در مهمترین دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی میهمان سپاهان خواهد بود که برای گل محمدی و شاگردانش بسیار سخت است.

پرسپولیس بعد از بازی با سپاهان باید دو بازی لیگ را مقابل نفت مسجد سلیمان در خانه و مقابل تراکتور در تبریز برگزار کند. دیداری که بسیار سخت است و تیم آماده پاکو همز حریف سرسختی برای قرمزهای پایتخت خواهد بود. اگر گل محمدی بتواند در دو هفته آینده این 3 بازی بسیار سخت را با خیال راحت پشت سر بگذارد و نتایج خوبی بگیرد، قطعا جایگاهش روی نیمکت پرسپولیس تقویت می شود و به راحتی می تواند به فکر ادامه فصل باشد.

اگر نتایج مطابق میل پرسپولیسی ها نباشد کار برای یحیی بسیار سخت می شود و حتی ممکن است شاهد اتفاقات عجیبی در پرسپولیس باشیم. هر چه هست چند بازی آینده تکلیف یحیی و پرسپولیس در این فصل را مشخص می کند. آیا رویای امپراطور پرسپولیس برمی گردد یا اتفاقات تلخی برای سرمربی محبوب پرسپولیس رخ خواهد داد…

دیدگاهتان را بنویسید