تلاش پرسپولیس برای حفظ استقلال؛ نکات طلایی بازی مرگ و زندگی قرمز

تلاش پرسپولیس برای حفظ استقلال؛  نکات طلایی بازی مرگ و زندگی قرمز

پرسپولیس با علم به نتیجه بازی سخت حریف مقابل نساجی نمی خواهد فاصله اش با استقلال و بالای جدول را بیشتر کند و وارد زمین شود. مس پس از نتایج خوب حالا باید با اولین پیروزی مقابل سرخابی ها ورق را برگرداند.

* مرحله خطرناک تهاجمی

مس را می توان و باید پدیده لیگ 21 نامید، تیمی که از برنامه 3 ساله خود جلوتر است و به همین دلیل در نهایت می تواند مجازات شود! بودن. آنها با حمله ای درخشان به مصاف پرسپولیس می روند. بهترین گلزن فصل گادوین مانچا با 11 گل با پیراهن مسی است. بهترین گلزن فصل نیز بازیکنی است که برای مس بازی می کند: محسن آذرباد با 7 پاس گل. و خود مس با 29 گل بهترین خط حمله فصل را دارد. و البته فراموش نکنیم که آنها یک دروازه بان دارند که در این فصل پاس گل هم داده است.

* همیشه وقت را از دست ندهید

از روزی که پرسپولیس در جشن قهرمانی لیگ نوزدهم در خانه مقابل ذوب آهن شکست خورد، روزهای بی باختی فرا رسید. پرسپولیس در هیچ یک از 26 بازی اخیر خانگی خود شکست نخورده و با رکورد خود در تاریخ لیگ برتر برابری می کند. رکوردی که از روز باخت تراکتورسازی در لیگ 12 شروع شد و تا روز باخت تراکتورسازی در لیگ 14 ادامه داشت و حالا پرسپولیس می تواند با نباختن به مس از خود پیشی بگیرد و رکورد خود را به 27 بازی خانگی بدون شکست برساند. ، که تنها یکی از بهترین آمارهای تاریخ لیگ برتر است. پرسپولیس در این فصل فقط برای هواداران و گل‌گوتای خانگی امتیاز گرفت و هر 5 میزبان آخر را برد.

* علاقه ای به باخت ندارید

همانقدر که پرسپولیس بدون شکست به زندگی خود ادامه می دهد، مس علاقه ای به باخت ندارد. پرسپولیس از 39 بازی اخیر خود فقط یک باخت داشته و 16 بازی اخیر خود را باخته است. مس از 16 بازی اخیر خود تنها 2 بازی را باخته است که یکی از آنها برابر استقلال در ورزشگاه آزادی بود. مس با حمایت 5 بازی بدون شکست وارد هفته بیستم می شود.

* طلسم برای بردگان

محمد ربیع را می توان از آن دست مربیانی دانست که با توجه به گذشته و گذشته خود آینده درخشانی دارد. اما او یک طلسم عجیب دارد: زاغی ها را نگیرید. سرمربی جوان مس روی نیمکت هر تیمی بود، نتوانست استقلال و پرسپولیس را شکست دهد. او 4 بار مقابل پرسپولیس بازی کرد و فقط یک بار موفق به تساوی شد که بازی با همان عسل بود. مقابل گل محمدی هم شرایط بهتر نیست چرا که ربیعی نتوانست سرمربی پرسپولیس را شکست دهد و 2 تساوی و 2 باخت دارد.

* دور از کلینچ

هر دو تیم از نظر دفاعی چندان خوب نیستند و این را از آمار کلینیک هایشان می توان فهمید. مس از 11 بازی اخیر فقط در 4 بازی موفق بوده است و میانگین هر 3 بازی اصلا خوب نیست. پرسپولیس نیز وضعیت چندان بهتری ندارد چرا که در 14 بازی اخیر تنها 8 بار بدون گل از زمین خارج شده است. شاگردان گل محمدی در 3 دیدار اخیر تنها مقابل آلومینیوم به موفقیت دست یافته اند. مس همچنین در 3 بازی از 4 بازی اخیر خود گلزنی کرده است. با روی کار آمدن داوید نوشی، صوفیانی و حامد لاک به عنوان دروازه بانان اصلی دو تیم، ردپای هر دو در برخی از گل های مس و پرسپولیس در این فصل بسیار ملموس است.

دیدگاهتان را بنویسید