ریکاردو ساپینتو خطاب به استقلالی ها: با این نکات طلایی برنده می شوید

ریکاردو ساپینتو خطاب به استقلالی ها: با این نکات طلایی برنده می شوید

ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی استقلال که تابستان گذشته با قراردادی دو ساله به این تیم پیوست، در اولین نشست خبری خود به هواداران این تیم قول کسب چهار عنوان قهرمانی را داد. او تا اینجای کار موفق شد اولین قهرمانی استقلال را در دیدار سوپرجام کسب کند. او در رقابت های حذفی جام حذفی به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد و حالا تیمش را امیدوارکننده ترین تیم برای کسب عنوان قهرمانی در صدر جدول رده بندی لیگ برتر می بیند.

بر اساس این اتفاقات مثبت برای تیمش، ساپینتو در روزهای اخیر نکات مهمی را با بازیکنانش در میان گذاشت. ساپینتو در روزهای گذشته در جمع بازیکنان تیمش به شدت آنها را به تمرکز روی دربی تشویق کرد و گفت: باید روی دربی تمرکز کنید. لطفا به چیزی جز دربی این چند روز فکر نکنید. از صبح تا غروب تعطیلات خود باید به این بازی فکر کنید، به اتفاقات، صحنه ها و موقعیت هایی که برای شما یا حریفتان پیش خواهد آمد.

وی با تاکید بر این حرف ها به استقلالی ها گفت: «فقط باید هوشیار باشید و به نکاتی که به شما می گویم توجه کنید. در این صورت قطعا می توانید دربی را ببرید.”

ساپینتو در روزهای اخیر همراه با گروه آنالیز تیم استقلال بارها فیلم دیدارهای اخیر پرسپولیس را تماشا کرده و نکاتی را در مورد نقاط ضعف و قوت این تیم به شاگردانش داده است که آنها را نکات طلایی نامیده است.

دیدگاهتان را بنویسید