3 مدرسه خیرساز با 30 کلاس در شمال سیستان و بلوچستان افتتاح شد


ساعت: 13:06
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۹
کد خبر: 1909949

با توجه به گسترش فضاهای آموزشی در جنوب شرق کشور؛

با همت خیرین مدرسه ساز و با مشارکت اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان 3 مدرسه 30 کلاسه در شمال سیستان و بلوچستان افتتاح شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عصرهامون به نقل از میثم لکزایی مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه در سال های اخیر اتفاقات خوب و ماندگاری در این استان برای دستیابی به آموزشی و تربیتی رخ داده است. عدالت و توسعه فضاهای آموزشی مقرر شد ادامه یابد، گفت: مدرسه 12 کلاسه فارسی سردار شهید حاج محبعلی زابل افتتاح و به بهره برداری رسید.



لک زایی افزود: این پروژه با زیربنای هزار و 450 متر مربع و اعتباری بالغ بر 120 میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی ساخته شده است.


وی همچنین بیان کرد: مدرسه غیردولتی دوازدهم ابتدایی با همت موسسه خیریه حضرت فاطمه الزهرا(س) در شهرستان زابل احداث شد.


مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خاطرنشان کرد: این پروژه با زیربنای یک هزار و 390 مترمربع و اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال برای آموزش دانش آموزان ساخته شده است.


لک زایی همچنین از افتتاح یک مدرسه 6 کلاسه در روستای کلوخی بنجار که با مشارکت موسسه خیریه حضرت فاطمه الزهرا(س) احداث شده است، خبر داد و تصریح کرد: این پروژه با زیربنای 440 مربع احداث شده است. متر و 22 میلیارد ریال وام.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید