3 میلیارد و 510 میلیون تن برای مناسب سازی مبلمان شهری هزینه شد

ساعت: 15:36
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۱
کد خبر: 1791577

معاون عمرانی و زیربنایی شهرداری زنجان:

سرپرست معاونت ساخت و ساز و زیربنایی شهرداری زنجان با اشاره به اعتبارات در نظر گرفته شده برای مناسب سازی مبلمان شهری گفت: 3 میلیارد و 510 میلیون تن برای مناسب سازی مبلمان شهری هزینه شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا انصاری در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی با بیان اینکه استفاده از جایگزین های آسفالت تحت شرایط خاصی امکان پذیر است، گفت: زنجان یکی از شهرهای سردسیر است و اگر بخواهیم از بتن rcc یا rccp استفاده کنیم باید در بهار و تابستان این کار را انجام دهیم.

وی با اشاره به اینکه در سال های اخیر و امسال از جایگزین های آسفالت در بافت شهری استفاده شده است، افزود: در اجرای جایگزین آسفالت نیازمند به روز شدن شرکت ها و موسسات خدماتی از نظر تجهیزات و خدمات هستیم.

سرپرست معاونت ساخت و ساز و زیربنایی شهرداری زنجان گفت: زمانی که از جایگزین های آسفالت استفاده کردیم باید شرکت های خدمات رسان در خصوص انشعاب ها و خدمات حفاری که برای شهرداری نیاز است به روز می شد تا بتواند بتن ریزی کند.

وی با اشاره به اینکه در صورت استفاده از جایگزینی برای آسفالت در یک مسیر، حفاری امکان پذیر نخواهد بود که این امر باید توسط شرکت های خدمات رسان انجام شود، افزود: در حال حاضر به دلیل قیمت آسفالت و بتن تفاوتی در قیمت ها وجود ندارد.

انصاری با بیان اینکه امروز ورود آسفالت در مناطق شهری بیشتر از جایگزین آسفالت برای شهرداری آماده است، ادامه داد: در آسفالت سرعت کار شهرداری بیشتر از جایگزین آسفالت است.

وی با بیان اینکه بتن برای بارگیری باید به پایداری 28 روزه می رسید، افزود: اگر امروز آسفالت ریزی انجام شود فردا امکان استفاده از این مسیر وجود دارد در حالی که در مورد جایگزین های آسفالت این گونه نیست.

سرپرست معاونت ساخت و محوطه سازی شهرداری زنجان گفت: به دلیل محدودیت سرعت از جایگزین های آسفالتی مانند بتن rccp به عنوان لایه نهایی روسازی استفاده نمی شود و یک لایه آسفالت روی این بتن کشیده می شود.

وی با اشاره به وام 4 میلیارد و 500 میلیون تنی شهرداری برای مناسب سازی مبلمان شهری، تاکید کرد: 3 میلیارد و 510 میلیون تن برای مناسب سازی مبلمان شهری هزینه شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید