30 درصد زیتون تاریم برای خرید تضمینی است / زیتون در لیست کالاهای ضروری قرار دارد


ساعت: 14:02
تاریخ انتشار: 1301/07/17
کد خبر: 1902122

نماینده مردم زنجان و طارم در شورای اسلامی با اشاره به اینکه امسال سال زیتون است و میزان تولید آن بالاست، گفت: برای متعادل سازی قیمت ها 30 درصد زیتون طارم خرید تضمینی توسط سازمان هاست. جهاد کشاورزی

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از موفا رسا; مصطفی طاهری در جمع خبرنگاران گفت: در چند روز گذشته جلساتی با وزیر و معاونان وزیر در خصوص واردات روغن زیتون با تعرفه بالا برگزار شد، بنابراین این تعرفه بالا مانع از واردات روغن زیتون به کشور و تسهیل صادرات می شود. از روغن زیتون

وی با بیان اینکه به جمع بندی خوبی رسیده ایم افزود: از هفته آینده 30 درصد زیتون تولیدی در طارم که تقریبا معادل 30 هزار تن خواهد بود توسط جهاد کشاورزی استان تضمین می شود.

نماینده مردم زنجان و طارم در شورای اسلامی گفت: قیمت خرید تضمینی زیتون 25 تا 30 هزار تومان خواهد بود اما خبر خوش برای کشاورزان تاریم این است که زیتون جزو کالاهای اصلی مانند گندم محسوب می شود. توجه ویژه به زیتون خواهد شد.

در سال زراعی جاری با توجه به شرایط جوی حاکم بر کشور، رکورد تولید زیتون در کشور شکسته شده است، بنابراین میزان تولید زیتون در سال جاری در کشور به 250 درصد افزایش می یابد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید