3000 نفر از جوانان استان مرکزی در هفت اردوی اقلیم شرکت کردند


ساعت: 12:14
تاریخ انتشار: 05/02/1401
کد خبر: 1885098

سردار کریمی گفت: توجه ویژه و تبیین نقش ائمه انقلاب در پاسداشت از دیگر اهداف برگزاری کنگره شهدای استان مرکزی بود که اردوهای مناطق هفت گانه شرکت کردند و این برنامه موثر ادامه دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله در بازدید جانشین فرمانده کل سپاه از نمایشگاه دستاوردهای کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در حراست مقدس و 6200 شهید استان مرکزی اظهار کرد: یکی از مهمترین اهداف برگزاری کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در پاسداشت مقدس و 6200 شهید استان مرکزی، تحقق جهاد تباین با محوریت نقش امام (ره) بود. ) در حراست مقدس و نقش مردم استان مرکزی.

وی افزود: توجه ویژه و تبیین نقش ائمه انقلاب در حراست مقدس از دیگر اهداف کنگره شهدای استان مرکزی بود که هفت منطقه شرکت کردند و این برنامه موثر همچنان ادامه دارد.

سردار کریمی بابیان اینکه رویکرد مهم اردوهای هفت اکلیم تبیین جهاد است، گفت: فضای ولادت و پرورش، فضای علم و دانش، فضای مبارزه و مبارزه، فضای تنهایی و بیگانگی، اقلیم. ایثار و مقاومت، حال و هوای هجرت و فضای پیوند و جدایی از مهمترین مراحل زندگی به برکت امام (ره) است که شرکت کنندگان با بازدید از شهرهای خمین، قم و این محورها آشنا می شوند. تهران.

وی ادامه داد: تربیت راویان و کارشناسان برجسته در اردوهای مناطق هفت گانه، تبیین سیره امام خمینی (ره)، ترویج، گسترش و نهادینه سازی فرهنگ استبداد و استکبار ستیزی در بین مردم در دستور کار قرار گرفت. جوانان، تبیین نقش و حکومت امام. در شکل‌گیری انقلاب اسلامی و پیروزی‌های دفاع مقدس، یکی از سیاست‌های مهم، راه‌اندازی ارتش‌های هفت منطقه است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی خاطرنشان کرد: طرح شهید مجید ایزد پناه علاوه بر اردوهای مناطق هفت گانه به عنوان دو واحد مطالعاتی دانش آموزان برای آشنایی دانش آموزان با شکوه، اماکن مهم و تاریخی و بزرگان این حوزه است. استان از جمله شهدای والامقام و کربلایی کاظم ساروقی در مقابل 62 هزار دانش آموز در این طرح قرار دارند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید