440 زائر از استان سمنان به حج مشرف می شوند


ساعت: 10:13
تاریخ انتشار: 1401/02/19
کد خبر: 1837384

خلیل دلپاک گفت: زائران پس از ثبت نام تنها 72 ساعت فرصت دارند تا با مدیر کاروان اعزامی خود تماس گرفته و ضمن ارائه مدارک، مابه التفاوت ثبت نام را پرداخت کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ خلیل دلپاک مدیر کل حج و زیارت استان سمنان در گفت و گو با خبرنگار مرآت با اشاره به اعزام زائران به حج تمتع گفت: برای تاج 72 ساعت قبل از حرکت برنامه ریزی و از بین داوطلبانی که ثبت نام کرده اند اعزام خواهیم کرد. در سال 1399 و تکمیل ثبت نام.

مدیرکل حج و زیارت استان سمنان با اشاره به هماهنگی های انجام شده برای اعزام زائران به تمتع امسال، گفت: 440 نفر از استان سمنان در قالب 4 کاروان حج اعزام می شوند که از این تعداد دو کاروان 85 و دو کاروان حج تمتع اعزام می شوند. کاروان 135 نفر.

وی افزود: ثبت نام حج تمتع 1401 از ساعت 10 روز 18 اردیبهشت آغاز می شود و زائران می توانند به صورت حضوری یا با مراجعه به سامانه مجازی حج و عبادت و همچنین زائران تنها تا 72 ساعت پس از ثبت نام نسبت به تکمیل ثبت نام اقدام کنند. با مدیر کاروان اعزامی خود تماس گرفته و با ارائه مدارک وجه مابه التفاوت ثبت نام خود را پرداخت نمایند.

به گفته دلپک؛ زمان ورود حجاج از 23 ژوئن 1401 است و هر دو کاروان مدینه قبل و دو کاروان مدینه بعد خواهند بود.

وی در خصوص اعزام کاروان ها به عتبات عالیات گفت: ثبت نام زائران برای زیارت عتبات عالیات فقط از طریق هوایی انجام می شود و شرط اعزام زائران برای این سفر معنوی تزریق حداقل دو نوبت واکسن تاج است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید