1520 زائر مازندرانی امسال زائر می شوند


ساعت: 12:04
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۳
کد خبر: 1855622

سعدالله وطنکا گفت: امسال 1520 زائر از مازندران از طریق فرودگاه بین المللی شهدای ساری به سرزمین وحی اعزام می شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سعدالله وطنکه در گفتگو با خبرنگار بلاغ گفت: با جلسات هماهنگی اولیه، ارزیابی و امکانات فرودگاهی، زمینه برای پذیرایی و پذیرایی از نمازگزاران بیت الله الحرام فراهم شده است.

وی افزود: در این راستا آماده سازی فضاهای پایانه، سامانه های پشتیبانی بازرسی و هماهنگی با مراجع ذیربط از جمله اقداماتی است که در روزهای اخیر در برنامه اجرایی قرار گرفته است.

مدیرکل فرودگاه های مازندران گفت: در عملیات پروازی امسال یک هزار و 520 زائر در قالب هفت پرواز هفتم تیرماه از طریق فرودگاه بین المللی شهدای ساری به سرزمین وحی اعزام می شوند.

وی با بیان اینکه این زائران در قالب شش پرواز عازم عربستان می شوند، افزود: تمامی زائران مازندرانی قبلا اهل مدینه هستند که ابتدا به مدینه و سپس مکه می روند و زائران مازندرانی نیز به سرزمین وحی می روند. در قالب 11 کاروان با پروازهای جمهوری اسلامی.

مدیرکل فرودگاه های استان مازندران خاطرنشان کرد: با تشکیل جلسات هماهنگی اولیه، ارزیابی و امکانات فرودگاهی، بستر پذیرش و استقبال از نمازگزاران بیت الله الحرام فراهم شده است.

این مسئول بیان کرد: پروازهای عتبات عالیات از فرودگاه شهدای ساری به مقصد نجف عراق در روزهای شنبه و سه شنبه هر هفته طبق برنامه قبلی انجام می شود.

وطن خواه افزود: پروازهای داخلی فرودگاه ساری به شهرهای تهران، مشهد، تبریز، اصفهان، شیراز، کیش، بندرعباس، اهواز و عسلویه با 74 پرواز در هفته انجام می شود و مسافران در این مسیرها جابه جا می شوند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید