اعزام 10 هزار زائر مازندرانی به اردوی راهیان نور / ویژه برنامه تحویل سال به یاد نوار هفت برگزار می شود.


ساعت: 14:12
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۲
کد خبر: 1815205

سیاوش مسلمی با اعلام اینکه پیش بینی می شود 10 هزار شهید برای بازدید از مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شوند، گفت: مراسم ویژه تحویل سال نو به یاد هفت تپ با حضور فرماندهان و پیشکسوتان جهاد و شهادت برگزار می شود. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، سردار سیاوش مسلمی امشب در نشست خبری در ستاد اردوهای جهادی راهیان نور و نوروز و برنامه های بسیج و کربلای کربلا در سال جدید ضمن تبریک عید سعید فطر و گرامیداشت روز ملی راهیان نور و همچنین تبریک فرا رسیدن نیمه شعبان، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه راهیان نور نرم افزاری برای انتقال ایثار و شهادت به نسل جوان است، گفت: به در جنوب، اکسپدیشن Path of Light از سر گرفته شد.
فرمانده سپاه کربلا راهیان نور را حرکت بزرگ فرهنگی خواند و افزود: راهیان نور معدن معرفت و پاسداری بی پایان مقدس است و تاثیر تربیتی راهیان نور بر نسل جوان بی نظیر است.
مسلمی با اشاره به همه مشکلات اقتصادی که منجر به تجمع محدود مردم در اردوگاه راهیان نور شد، افزود: امسال با عنایت خداوند متعال و با ظرفیت خیرین، زائران به مزار شهدا اعزام خواهند شد. -قیمت پایین”.
فرمانده سپاه کربلا همچنین با بیان اینکه پیش بینی می شود 10 هزار شهید برای بازدید از مناطق عملیاتی جنوب به راهیان نور اعزام شوند، افزود: قرارگاه ها و مناطق عملیاتی وجود دارد.
مسلمی با اشاره به استقبال پرشور مردم از حضور در راهیان نور گفت: اعزام عمومی راهیان نور در 9 بازه زمانی برنامه ریزی شده است و اقشار مختلف مردم می توانند به پایگاه های بسیج و همچنین در سامانه راهیان مراجعه کنند. -ای نور با اتوبوس.«و با ماشین شخصی ثبت نام و ارسال شود.
فرمانده سپاه کربلا همچنین به تبلیغات و تقویت کننده های لازم برای ارائه خدمات به صورت حضوری و خودرویی به نمازگزاران شهدا اشاره کرد و گفت: حضور زائران در مناطق عملیاتی بسیار ارزان شده است. آنها پذیرفته می شوند.
مسلمی همچنین از ثبت نام 8 هزار نمازگزار برای اعزام به راهیان نور خبر داد و گفت: این استقبال تا به امروز در کشور بی نظیر بود و اعزام از 17 اسفندماه سال جاری تا 15 فروردین سال جدید انجام می شود.
فرمانده سپاه کربلا در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به تلاش رزمندگان برای آماده سازی اردوهای استان مازندران از جمله اردوگاه شهید بلباسی در هرمشهر و شهید جعفرزاده در اندیمشک برای اسکان مازندرانی ها افزود: علاوه بر برنامه های متنوع فرهنگی، هفت. اردوی نواری زیارت زائران آماده است و یکی از یادمان ها بازدید از راهیان نور است.
مسلمی همچنین از برگزاری مراسم ویژه تحویل سال نو به یاد هفت تپ با حضور فرماندهان و پیشکسوتان جهاد و شهادت خبر داد و افزود: این برنامه به صورت زنده از شبکه تبرستان پخش می شود.
فرمانده سپاه کربلا نیز در پایان سخنان خود به استفاده از اتوبوس های استاندارد و ایمن برای اعزام به اردوهای راهیان نور اشاره کرد و ابراز امیدواری کرد که اردوی راهیان نور مورد استقبال مردم ممتاز استان قرار گیرد.
گفتنی است در پایان این دیدار از پوستر قرارگاه رسانه ای شهید مدافع حرم حاج رحیم کابلی رونمایی و جشنواره استانی سپاه در کربلا در قالب برنامه های روزانه و اخبار راهیان برگزار می شود. نور

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید