450 جلد کتاب مرجع بین دانش آموزان جنوب سیستان و بلوچستان توزیع شد


ساعت: 13:32
تاریخ انتشار: 26.08.1401
کد خبر: 1911697

مسئول شورای فرهنگی و خانواده پایگاه دریایی امام علی(ع):

حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده گفت: به منظور افزایش توان علمی طلاب، کتاب های مرجع و پژوهشی بین این افراد توزیع شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده رئیس شورای فرهنگی و خانواده پایگاه دریایی امام علی (ع) در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون گفت: حدود 450 جلد در قالب 20 بسته کتاب مرجع با کاملا علمی. عناوین (هوا، فضا، خشکی، دریا)، گیاهان و … با حمایت امیر دریادار محمد نوذری فرمانده قرارگاه مستقل امام علی (ع) نیروی دریایی چابهار و قرارگاه جهادی نیروی دریایی امام علی (ع) برای دانش آموزان و دانشجویان آماده شد. در کتابخانه های شهرستان چابهار دشتیاری و کنارک و برخی مدارس آن شهرستان ها توزیع شد.

وی افزود: همانطور که مشخص است پایگاه جهادی امام علی (ع) در زمینه سازندگی و عمران و رسیدگی به مناطق عقب مانده فعال است تا این کار جهادی در کنار آن ساخت و ساز توسعه و تکمیل شود. و توسعه، ابزار باید مقوله فرهنگی را نیز در نظر بگیرد.

وی ادامه داد: به ویژه اینکه علم از اسلام و از ایران به دنیای غرب رفته و باید به ایران بازگردد و خداوند بار دیگر اقتدار علمی داشته باشد تا تمدن نوین اسلامی که مقام معظم رهبری می خواهند اتفاق بیفتد و ایران و ایرانی ها همیشه برتر خواهند بود. دنیا همین است و مسیرش همان روایت پیامبر «الایلام السلطان» است.

حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده با اشاره به اینکه این کتاب ها کاملا علمی، جامع، مصور و با تصویرگری زیبا هستند، گفت: با وجود این کتاب ها، طلاب ما نباید به دنبال تحقیق در فضای مجازی و اینترنت باشند. ، در معرض آسیب های اجتماعی قرار دارد.

رئیس شورای فرهنگی و خانواده پایگاه دریایی امام علی(ع) بابیان اینکه توصیه بزرگان دین و سایر بزرگان بر اساس مطالعه است، گفت: اگر به دنبال ثروت و قدرت باشیم، چه در دنیا و چه در آخرت. ما می توانیم آن را در کتاب پیدا کنیم.هیچکدام وجود ندارد و همه چیز خوب است، کتاب حتی آسیب جسمی هم نمی رساند اما می تواند کاملا مفید باشد.از طرفی یک مرجع علمی است، یک معلم خوب، یک پدر خوب. ، مادر خوب، یعنی همه آن چیزهایی که از بیرون عیب داشتیم و به آنها نرسیدیم همه برکت است. خداوند به همه ما برکت بدهد.

وی ادامه داد: به همین دلیل است که بر توصیه بزرگان به دانش آموزان، دانشجویان و نسل جوانمان تاکید می کنم که اگر چیزی در دنیا در ذهنشان هست، در کتاب ها پیدا می شود. معلوم می شود که زحمت نسل جوان این است که به سراغ کتاب بروند و این گنج را از آنها بگیرند تا خوشبخت شوند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید