48 درصد تسهیلات ازدواج در زنجان پرداخت می شود


ساعت: 12:20
تاریخ انتشار: 1301/06/24
کد خبر: 1897586

استاندار زنجان با بیان اینکه 48 درصد مقرری ازدواج در استان زنجان پرداخت شده است، گفت: به راحتی می توان میزان کمک های ازدواج را تا 60 درصد افزایش داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از مفا رسا; محسن افشارچی صبح امروز در دومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان با تسلیت اربعین حسینی (ع) گفت: باید در حوزه فرهنگ کار هسته ای انجام دهیم.

وی با بیان اینکه تاثیر مالیات بر عایدی سرمایه بسیار زیاد است، گفت: با اعمال مالیات بر عایدی سرمایه بسیاری از مشکلات حل می شود و تورم و قیمت مسکن پایین می آید.

استاندار زنجان با بیان اینکه اصلاح نظام بانکی تاثیر زیادی در اقتصاد دارد، تصریح کرد: باید در حوزه فرهنگ کار هسته ای انجام دهیم و یکی از این کارها تسهیل ازدواج است.

وی با بیان اینکه ازدواج وسیله ای برای ایجاد آرامش در جامعه است، تصریح کرد: اگر می خواهیم مشکلات حجاب را حل کنیم باید موضوع ازدواج را جدی بگیریم.

افشارچی با بیان اینکه 48 درصد مقرری ازدواج در استان زنجان پرداخت شده است، افزود: به راحتی می توان میزان کمک های ازدواج را به 60 درصد افزایش داد.

وی با بیان اینکه وام ازدواج یکی از ابزارهای مهم برای تسهیل ازدواج است، خاطرنشان کرد: امروزه با آداب و رسوم رایج ازدواج آسان نیست، هرچند در سال های گذشته چنین بود.

استاندار زنجان با بیان اینکه 40 سال است در جنگ اقتصادی قرار داریم، تصریح کرد: از یک نقطه عطف تاریخی حساس عبور می کنیم.

وی با بیان اینکه باید در مکان های مرتبط با اوقات فراغت فعال باشیم، گفت: اصلی ترین راه پرکردن اوقات فراغت حرکت است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید