487 گروه جهادی به مناطق محروم خراسان شمالی اعزام شدند

ساعت: 17:22
تاریخ انتشار: 1400/08/29
کد خبر: 1785812

سردار اسماعیل فرج گفت: پنج هزار نیروی جهادی در قالب 487 گروه جهادی برای اجرای طرح های محرومیت زدایی همزمان با هفته بسیج به مناطق محروم استان اعزام می شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش عصرترک، سردار اسماعیل فرج فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) صبح امروز در رزمایش اقتدار گروه های جهاد خراسان شمالی که به صورت ویدئو کنفرانس به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، گفت: همه اقدامات جهادی گروه هایی در مناطق محروم استان از جمله پروژه های آبرسانی در زمینه طراحی و اجرا به صورت رایگان انجام می شود که علاوه بر حفظ منافع ملی گام مهمی در توسعه استان است.

وی تصریح کرد: لایروبی کانال ها، فاضلاب مسیرهای آب کشاورزی، خطوط لوله انتقال آب، احداث استخرهای ذخیره آب، پل بین مزارع و جاده های کشاورزی، تعمیر و بازسازی مدارس و انواع خدمات رسانی به مناطق زلزله زده خراسان شمالی. مهمترین طرح های بسیج استان

سردار فرجی افزود: این بسیجیان به مدت هشت روز در مناطق پاکسازی شده حضور خواهند داشت و امدادرسانی و امدادرسانی به مناطق زلزله زده خراسان شمالی در اولویت بسیجیان جهادگر است که بر این اساس 150 نفر از آنان به این مناطق اعزام می شوند. مناطق. “

وی از همکاری 818 تیم بسیجی در اجرای طرح شهید سلیمانی خبر داد و افزود: 430 تیم پشتیبانی، 87 تیم مراقبت، 220 تیم نظارتی و مابقی تیم های فرهنگی بسیج استان در این طرح بودند.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) گفت: این کمک ها شامل بسته های زندگی، لوازم التحریر، جهیزیه، گوشت قرمز، آزادی زندانیان، سبد سلامت و سایر کالاهای اساسی است.

از 29 آبان تا 5 آذر به فرمان حضرت امام خمینی (ره) هفته بسیج و 14 آذرماه روز مستضعفان نامگذاری شد.

100 برنامه در قالب 15 هزار فعالیت و 55 برنامه شاخص هفته بسیج در سطح ناحیه بسیج و پایگاه های شهرها و روستاهای خراسان شمالی اجرا می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید