58 هزار سیستانی و بلوچ در طرح نهضت مسکن ثبت نام کرده اند

ساعت: 10:26
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۰
کد خبر: 1791136

عطولا اکبری گفت: 58 هزار و 13 متقاضی طرح مسکن در طرح ملی مسکن 28 مهرماه امسال ثبت نام کرده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عطاولا اکبری مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با عصرهامون گفت: این کاندیداها در شهرستان های زاهدان، میرجاوه، دوست محمد، زهک، گشت، زابل، هیدوچ، سراوان، خاش، رامشار، مهرستان. ، سیرکان و جالق ثبت نام کرده اند.

اکبری افزود: با تصمیم شورای ملی مسکن، ثبت نام این طرح تا پایان آذرماه تمدید شد و متقاضیان مسکن در استان می توانند با مراجعه به سایت این طرح به نشانی www.saman.mrud.ir درخواست خود را ثبت کنند.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده برای تسریع مسکن در سیستان و بلوچستان، اطلاعات متقاضیان همزمان با ثبت نام رصد می شود و به واجدین شرایط مسکن از طریق پیامک اطلاع رسانی می شود. مراحل ثبت نام

این مقام مسئول گفت: عدم استفاده از یارانه دولتی در بخش مسکن و سبز بودن فرم «ج»، نبود ملک شخصی، ازدواج یا سرپرست خانوار و سابقه حداقل پنج سال در شهر مورد تقاضا چهار مورد است. وی گفت: شرایط اصلی ثبت نام در این طرح عبارت است از: آن دسته از شهروندانی که پس از ثبت نام پیامک دریافت کردند، لازم است در اسرع وقت با دفاتر پستی شهرستان مورد تقاضا برای تکمیل پرونده تماس حاصل کنند.

اکبری طرح مسکن مهر را فرصت مناسبی برای خانه دار شدن دهک های پایین جامعه و رونق اقتصادی استان عنوان کرد و افزود: هزینه ساخت واحدهای مسکونی در این طرح از محل تسهیلات بانکی و توسط داوطلبان تامین می شود. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید