6 مربی فعلی اسباب آنها بود! / تراکتور پرطرفدارترین تیم ورزشگاه ایران است

ساعت: 13:56
تاریخ انتشار: 1400/08/07
کد خبر: 1779840

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: تراکتورسازی پرطرفدارترین تیم ورزشگاه ایران است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فیروز کریمی سرمربی تراکتورسازی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل استقلال گفت: بازی فردا بسیار جذاب و سخت است. به طور کلی، دیدار تیم های سطح سوم و چهارم در سراسر جهان بسیار حساس است. درست است که تیم چهارم جدول می تواند سهمیه بگیرد اما همیشه سه تیم اول در مسابقات قهرمانی ویژگی های خاصی دارند و این رقابت جذاب می شود. استقلال تیم بسیار خوبی است و با بازیکن خارجی جدید خود تیم بزرگی خواهد داشت.

وی افزود: استقلال ویژگی های بسیار خوبی بین تیم ها دارد و قطعا حرفی برای گفتن خواهد داشت. سعی کردیم پنجره را باز کنیم اما این اتفاق نیفتاد و در اولین بازی با بازیکنان جوان بازی کردیم. جدای از این دیدار حالا تیم ما مدعی سهمیه است و خود را رقیب می دانیم. سه امتیاز اول را از دست دادیم اما هنوز فرصت داریم. بازی فردا فوق العاده سخت است. خدای نکرده هواداران فردا یک بازی خوب را ببینند.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی با اشاره به زمان برگزاری مسابقات گفت: برنامه ریزی تنها در اختیار سازمان لیگ نیست و می تواند در مراسم ملی و مسابقات ملی تداخل ایجاد کند. من مدیران سازمان لیگ را می شناسم و می دانم که همه چیز را می فهمند. بهاروند بازیکن، مربی و مدیر است و همه چیز را لمس می کند. برای سازمان لیگ آرزوی موفقیت دارم و به عنوان یکی از مربیان لیگ آماده همکاری با سازمان لیگ برای برنامه ریزی لیگ هستم.

کریمی به موضوع تبلیغات محیطی اشاره و خاطرنشان کرد: در همه جای دنیا بیشتر درآمد باشگاه از تبلیغات محیطی است. مگر می شود سازمان لیگ ما تبلیغات اکولوژیک انجام ندهد؟! باشگاه های دولتی که تکلیفشان مشخص است اما من نماینده باشگاه های خصوصی هستم. اگر از تبلیغات محیطی محروم باشیم سازمان لیگ چه کاری می تواند برای ما انجام دهد؟ لطفا بعد از هر بازی مشکل را با تبلیغات تلویزیونی حل کنید. هیچ پایان دیگری برای درآمد وجود ندارد. در باشگاه های ما امنیت شغلی وجود ندارد و نمی توان به درآمد بلندمدت فکر کرد، بنابراین درآمد حاصل از تبلیغات محیطی و حق پخش تلویزیونی باقی می ماند. باید با باشگاه های خصوصی همکاری بیشتری صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم روزی تمام باشگاه ها خصوصی شوند، آن وقت تیمی که 70 میلیارد تن هزینه می کند با 40 میلیارد ترکیب شود. ما باید دست افرادی مثل آقای زنوزی را بگیریم نه اینکه آنها را ناراحت کنیم. همه کسانی که پتانسیل هدایت یک تیم در بخش خصوصی را دارند باید بیرون بیایند تا فوتبال به حرفه ای مانند دیگر حرفه های دنیا تبدیل شود البته به شرط اینکه صداوسیما هم حق پخش داشته باشد.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در واکنش به اظهارات بی سر و صدا الهامی در برنامه فوتبال برتر مبنی بر فیلمبرداری از مربیگری در اثاثیه منزلش گفت: ساکت راست می گوید. شاید الان خوشحال نباشند با من تماس بگیرند، اما شش مربی از قبل اثاثیه خود را دارند! خدای ناکرده و قدرت زیادی داشتند! حالا که دارم اندازه می‌گیرم، می‌فهمم که قدرت آنها را ندارم. هر کدام از آنها بار سنگینی را از روی تردمیل به سمت یخچال رها کردند. هر شش مربی در حال حاضر جزو بهترین های لیگ هستند. الهامی راست می گفت، این فیلم ها در دو سه چمدان بزرگ بود. وقتی دیدم رفته اند، فهمیدم کار بچه های ماست و سکوت کردند. سپس آنها را تهدید کرد. او از فیلم ها هم استفاده می کند و خوشحالم که بچه های این مدرسه الان کار می کنند و تیم های خوبی دارند و زحمت می کشند.

کریمی با اشاره به غیبت تیمش در بازی فردا مقابل استقلال گفت: عباس زاده مصدوم است و فردا او را نخواهیم داشت اما هادی محمدی به آخرین تمرین رسیده بود. با این حال باید دید آیا او قادر به بازی خواهد بود یا خیر. بازیکنان زیادی را از دست دادیم از جمله سه کاپیتان تیم های ملی که الان نداریم. البته بازیکنان جوان اضافه شده امیدوارکننده هستند.

وی در خصوص پروتکل های بهداشتی نیز گفت: لطفا سازمان لیگ را به گونه ای تنظیم کنید که تمامی اعضای کادر فنی در نشست های خبری شرکت کنند. من اکنون شروع به احترام به شما خبرنگاران کرده ام، اما ما خانواده ای داریم که یک بیماری اساسی داریم و من از پزشک اجازه رسمی برای عدم حضور در اجتماعات دارم. من الان در خانه مهدی بودم و ایشان کمردرد شدیدی داشتند که حتی نمی توانست بنشیند، اما طبق این قانون باید در جلسه شرکت کند. من از مردم می خواهم که تاج را جدی بگیرند. مثل این نیست که یک تاج بردارید و دو هفته تمام کنید. اثرات تاج گذاری سال ها در بدن باقی می ماند. فقط کرونا برای من یک فایده داشت و آن این بود که بخشی از ذهنم که مربوط به بدهی هایم بود بعد از گرفتن آن از بین رفت! از ستاد ملی کرونا می خواهم این موضوع را تا انتها پیگیری کند. تیم ما پرطرفدارترین تیم ورزشگاه ایران است. شاید اینجا هواداران استقلال یا پرسپولیس باشند اما تراکتورسازی بیشترین هوادار را در ورزشگاه دنیا دارد اما خوشحال نیستیم با حضورشان در ورزشگاه اتفاقی برای آنها بیفتد. ما از نبود تماشاگر بیشترین آسیب را می بینیم، اما خوشحال نیستیم که برای فردی مثل ما در ورزشگاه اتفاقی بیفتد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید