60 مرکز غذاخوری مهدوی در ماه مبارک رمضان در گیلان راه اندازی می شود


ساعت: 07:53
تاریخ انتشار: 1401/01/15
کد خبر: 1819265

مدیرکل کمیته امداد گیلان از توزیع بیش از 40 هزار سبد مادام العمر در ماه مبارک رمضان امسال خبر داد و گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان 60 مرکز غذای مهدوی در گیلان راه اندازی می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عباس اهرابی پیش از ظهر یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به برنامه های کمیته امداد گیلان در ماه مبارک رمضان گفت: این طرح ها در سه بخش تامین غذای مهدوی، افطاری ساده و سبد کالا است. حمایت از ایتام «و محسنی و دریافت فدیه و زکات فطریه انجام می شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گیلان با بیان اینکه امسال نیز مانند فصول گذشته روزانه غذای گرم و افطاری ساده تهیه و با رعایت تمامی نکات بهداشتی در بین مشتریان توزیع می شود، افزود: در چارچوب اجرا می شود. راهبرد ایران برای بخشش و هدایت مومنان.

وی با بیان اینکه با کمک خیران در قالب پویش مردمی مهدوی 600 هزار وعده غذای گرم و افطاری ساده بین نیازمندان گیلانی توزیع می شود، ادامه داد: ارائه بسته های زندگی برای خانواده های نیازمند از دیگر برنامه های این حمایت است. کمیته

اهرابی افزود: پیش بینی می شود در ماه مبارک رمضان بیش از 40 هزار سبد زنده حاوی مواد غذایی مورد نیاز خانوارها توسط نیکوکاران تهیه و توزیع شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گیلان افزود: موسسات خیریه در ماه مبارک رمضان سال گذشته حدود 24 میلیارد تن کمک کردند.

وی همچنین بر هم افزایی سایر نهادها و گروه های جهادی تاکید کرد و گفت: امسال در تلاش هستیم از ظرفیت همه امدادگران، بسیجیان، جهادگران و مردم استفاده کنیم و از ظرفیت خیران، اصناف، تشکل ها، نهادها، دانشگاه ها، خیریه ها استفاده کنیم. بیایید بار دیگر سنت حسنه شفقت و همدلی را نشان دهیم.

اهرابی یکی دیگر از برنامه های مهم این ماه را جذب حامیان برای فرزندان ایتام و نیکوکاران استان عنوان کرد و گفت: علاقه مندان به حمایت از فرزندان ایتام و نیکوکاران می توانند شماره 013 را به سامانه پیامکی 30003333 ارسال و یا با شماره 0133365710 تماس حاصل نمایند و یا با شماره زیر وارد شوند. سایت ekram.emdad.ir و یا با مراجعه به دفاتر کمیته امداد در استان، در طرح اکرام ایتام شرکت کنید و با حمایت مادی و معنوی خود در آن مشارکت کنید.

مدیرکل کمیته مددکاری امام خمینی (ره) استان گیلان افزود: خیرین و نیکوکاران استان می توانند بدون مراجعه حضوری، نذورات و کمک های نقدی خود از طریق کد سفارشی #۰۱۳*۸۸۷۷* یا حساب کاربری در این طرح شرکت کنند. شماره 0109352176004 و کارت سپرده به شماره 7678-9995-9918-6037 در بانک ملی.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید