6000 واحد مسکونی در لرستان انتخاب شده است


ساعت: 12:17
تاریخ انتشار: 31.04.1401
کد خبر: 1884700

زاویه گفت: 6 هزار واحد مسکونی در استان لرستان ساخته می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سفیرافلاک از روابط عمومی استانداری لرستان، فرهاد زاویه اظهار کرد: طرح ملی مسکن یک طرح بزرگ، بزرگ و ویژه در دولت سیزدهم است که از نظر بسیاری از مردم به عنوان یک حرکت سازندگی در کشور مطرح می شود. و این شامل بخش های مختلف مشاغل و مشاغل از جمله تولید کنندگان مصالح ساختمانی، فروشندگان مصالح و نیروی کار می شود.

وی افزود: صرف نظر از اینکه با اجرای این طرح مشکل تامین مسکن برخی از اقشار جامعه تامین می شود، می توان شرایط جامعه و موضوع کرونا و رکود اقتصادی را در نظر گرفت. در اشتغال و تبدیل قطعات از روستا به کارگاه کامل رونق اقتصادی در زمینه تولید مواد، فروش و فعالیت های خدماتی موثر خواهد بود و این موضوع می تواند شروع خوبی در این زمینه باشد.

زاویه با اشاره به جلسات و کارهای زیادی که در اجرای این طرح انجام شده است، گفت: اگرچه کار شروع شده و زیرساخت های آن از نظر اداری و قانونی ایمن است، اما متاسفانه با همه کارهای انجام شده، عملیات خاکبرداری و عمرانی همچنان ادامه دارد. شروع نشده..

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: بر اساس دستور رئیس جمهور محترم و تحویل سالانه یک میلیون واحد مسکونی، سهم استان لرستان حدود 88 هزار واحد مسکونی خواهد بود که آمادگی داریم 10 درصد از این مبلغ را از دولت وصول کنیم. این هفته.

وی با بیان اینکه این میزان عدد مناسبی نیست، گفت: برای توجیه این عدد می توان استدلالی کرد و آن این است که میزان تقاضای ساخت و ساز در کل کشور یا استان لرستان به رقم مورد نظر منتهی نمی شود یا اگر باشد. با توجه به شاخص های مشخص شده افراد کمتری رتبه بندی می شوند.

زاویه از ساخت شش هزار واحد مسکونی تا هفته دولت کلنگ در استان لرستان خبر داد و گفت: این مشکل نیاز به برگزاری جلسات هفتگی و تشکیل جلسات ماهانه برای ارائه گزارش و رفع نواقص و موانع را ایجاد می کند. برای استفاده از دیدگاه مدیران انجام شد.

رئیس کل بانک مرکزی با اشاره به نقش موثر بانک ها در اجرای طرح ملی مسکن گفت: بر اساس گزارش، بانک ها در این زمینه وقت گذاشته اند و نیاز است با همفکری و مذاکرات بیشتر موانع موجود برطرف شود. مکاتبه با وزارت مسکن

زاویه با اشاره به نقش دستگاه های خدمات رسان گفت: دستگاه های خدمات رسان آمادگی، تمایل به همراهی و همکاری خود را اعلام کرده اند و نقش آنها کمتر از ادارات خط مقدم نیست.

وی بیان کرد: با این شروع کار و شروع جیب بری چهره خوبی در زمینه اشتغال در لرستان ایجاد می شود و برای این منظور لازم است همگان به غیر از تامین مسکن و سرپناه کمک کنند. رونق اقتصادی در سایر بخش ها به ویژه برای طبقه متوسط ​​و پایین.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید