اجرای ساخت نزدیک به 6000 واحد مسکونی در یزد

ساعت: 11:52
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۷
کد خبر: 1806379

مدیرکل خدمات فنی امور عمرانی استانداری یزد گفت: در حال حاضر بیش از 5700 واحد مسکونی در استان یزد در قالب برنامه اقدام ملی و طرح نهضت ملی مسکن در حال ساخت است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حامد شیشه بری، مدیرکل خدمات فنی امور عمرانی استانداری یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا با بیان اینکه تاکنون بیش از 55 هزار نفر در نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند، گفت: در حال حاضر بیش از 5700 واحد مسکونی در مسکن ملی استان یزد و … طرح ملی مسکن توسط سه کارگزار در حال تدوین است.

وی ادامه داد: این 5700 واحد مسکونی اقدامات اولیه مربوط به ساخت آنها انجام شده و جدا از پروژه های ساخت بلوک های آپارتمانی است که در سفر رئیس جمهور به استان آغاز شد.

شیشه بری علت کندی پیشروی طرح اقدام مسکن در برخی شهرها را نیز روشن کرد: در طرح ملی مسکن بیش از 30 هزار یزدی در سه مرحله ثبت نام شدند که متأسفانه در شرایطی که اقدامات مربوط به تامین و واگذاری بود. زمین باید قبل از سپرده گذاری انجام شود. این کار برای تسریع در روند ساخت و عدم تاخیر در سپرده گذاری مردم انجام می شود، اما روند به این شکل پیش نرفت.

شیشه ساز با اشاره به اینکه با توجه به این موضوع روند ساخت و ساز در استان قابل قبول نبود، خاطرنشان کرد: در دولت سیزدهم با توجه به اینکه ساخت و ساز مسکن یکی از اهداف و اولویت های دولت است، موضوع تسریع در ساخت این واحدهای مسکونی در سال جاری مطرح شد. به سفارش روزانه استان یزد اقداماتی برای تامین و واگذاری زمین انجام شده و خوشبختانه پیشرفت این پروژه در حال حاضر به حد قابل قبولی رسیده است.

مدیرکل دفتر فنی و مسائل استانداری یزد در پایان خاطرنشان کرد: در طرح ملی مسکن استان یزد احداث بالغ بر 60 هزار واحد مسکونی پیش بینی شده است که در صورت نیاز افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید