تلاش برای ساخت واحد مسکونی خبرنگاران در استان قم / بهره برداری از چهار سینما در آینده نزدیک


ساعت: 17:26
تاریخ انتشار: 06/08/1401
کد خبر: 1893850

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم از افتتاح چهار سینما در آینده نزدیک خبر داد و گفت: زمینی در پردیسان برای اسکان خبرنگاران در نظر گرفته شد و اقدامات لازم برای تغییر کاربری و اخذ مجوز انجام شد. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از فردا پدرخوانده، امیرعلی عموزاده ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت هفته دولت اظهار داشت: این روزها آمارگیری و مقایسه پیشرفت امروز با گذشته امری عادی است اما به نظر من مقایسه حق و باطل، تاریکی و روشنایی نادرست است.
وی ادامه داد: جمهوری اسلامی محصول این مقایسه ها نیست. نتیجه این سیستم یک آمار نیست. ثمره جمهوری اسلامی بحث بردگی و شهادت است. ثمره این نظام یافتن راه رسیدن به هدف اصلی خلقت است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم با اشاره به برخی اقدامات انجام شده در این چند ماهه انتصاب، گفت: برای حرکت نیازمند نقشه راه هستیم و داشتن نقشه راه یک ضرورت است، به همین دلیل تدوین یک نقشه راه ضروری است. سند راهبردی اداره اصلی در حال اجراست».
وی افزود: برنامه تفصیلی برای مهمانان خارجی با پیوست فرهنگی در حال تعیین است و 11 میلیارد تومان کمک فرهنگی رایگان برای نهادهای فرهنگی جذب شده است.
عموزاده با اشاره به اینکه 472 مجوز در حوزه مطبوعات صادر شده است، گفت: از این تعداد 280 مجوز چاپی، 95 مجوز برای پایگاه های خبری و خبرگزاری ها، 101 مجوز غیر آنلاین، 7 مجوز روزنامه، 9 مجوز برای هفته نامه ها بوده است. 1 برای دو هفته نامه و 18 مجوز برای ماهنامه و 4 مجوز برای دو ماهنامه بود.
وی ادامه داد: در چند ماه آینده 4 سینما به صورت همزمان در گرند مارکت جهانی شهر افتتاح می شود و سینما باغ موزه حفاظت مقدس که تقریبا آماده است در هفته دفاع مقدس افتتاح می شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم با اشاره به اینکه هنرستان هنرهای زیبای دخترانه به دلیل کمبود فضا و تجهیزات آماده به مهلت امسال نرسیده است، گفت: این هنرستان قطعا در سال آینده به بهره برداری می رسد و جذب خواهد کرد. دانش آموزان.
وی گفت: در پردیسان زمینی برای ارشاد کوم وجود دارد که با رایزنی در تلاش هستیم تا آن را به مسکونی تبدیل کنیم تا بتوانیم حدود 250 واحد مسکونی در قالب طرح ملی مسکن اهالی رسانه بسازیم.
عموزاده با اشاره به تبلیغات گفت: در سه ماهه نخست امسال 2 هزار و 603 آگهی و 2 هزار و 598 آگهی در سه ماهه دوم امسال در اختیار مطبوعات قرار گرفت و همچنین در سال گذشته یک میلیارد و 400 میلیون تومان برای آگهی پرداخت شد. .
وی خاطرنشان کرد: در آبان ماه امسال کنگره ملی شهدا در قم برگزار می شود که ارشاد باید برای آن فیلم، سمفونی و نمایش آماده کند.
مدیرکل فرهنگ و رهبری اسلامی قم با اشاره به اینکه سطح رهبری قم دو است، افزود: البته اقداماتی برای تبدیل سطح رهبری قم به یک انجام شده و باید در این زمینه مجوزهایی گرفته شود. اگرچه میزان تسهیلات و اعتبارات دریافتی استان قم تقریباً نزدیک به سطح یک است

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید