7 میلیارد تومان از دفتر بنیاد اسفراین از سازمان های دولتی جستجو کنید

زمان: 13:19
منتشر شده در: 1400/07/17
کد خبر: 1774551

علی اکبر حسن زاده از اهدای حدود سه میلیارد ریال برای کمک ها در شش ماهه اول سال خبر داد و گفت: کمک های این شهرستان بیش از 7 میلیارد تومان از سازمان های دولتی نیاز دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی اکبر حسن زاده ، رئیس اداره کمک ها و امور خیریه در اسفراین در گفت و گو با عصر اترک اظهار داشت: سنت خوب هدیه دادن در اوایل اسلام با اولین اهدای پیامبر اسلام شروع شد و تا امروز ادامه دارد. در جامعه اسلامی متبلور شده است.

وی افزود: هدایای اسفراین نیز از این قاعده مستثنی نیست و به دلیل اعتقادات مذهبی شهروندان اسفراین ، سنت خوب هدیه دادن مربوط به گذشته است.

وی گفت: یک هزار و 40 کمک مالی در شهرستان اسفراین ثبت شده که 958 مورد آن توسط اداره خیریه و خیریه و 91 مورد نیز توسط معتمدین اداره می شود.

حسن زاده تصریح کرد: ثبت 3 کمک جدید در شش ماهه نخست امسال به ارزش 3 میلیارد ریال شامل زمین های زراعی روستای کبوترخانه توسط یکی از بانوان خوب و باغ های پسته در روستای دانه شیرین ، بام و صفی آباد ، رسیده است

رئیس اداره کمک ها و امور خیریه اسفراین ادامه داد: قدیمی ترین صندوق در استان خراسان شمالی در شهرستان اسفراین با حجم بسیار زیاد ، اهدای درویش احمد و درویش محمود است که 480 سال سن دارد.

علی اکبر حسن زاده گفت: در حال حاضر دارایی های ارزشمندی در شهر اسفراین داریم که ارزش آن به ریال قابل اندازه گیری نیست.

حسن زاده خاطرنشان کرد: ارزشمندترین کمک های شهر اسفراین در بهترین مکان های شهر است که نشان می دهد آشنایان ارزشمندترین چیزی را که داشته اند وقف کرده اند.

وی افزود: در تمام روستاهای شهرستان اسفراین حداقل یک کمک در هر روستا انجام شد.

رئیس اداره امور خیریه و امور خیریه شهرستان اسفراین گفت: اهدای این شهر بیش از 7 میلیارد تومان از سازمان های دولتی می خواهد و با پرداخت آن افراد بیشتری می توانند از این کمک ها بهره مند شوند.

وی در پایان یادآور شد: کمک های مالی که توسط آشنایان جدید انجام می شود باید متناسب با نیازهای جامعه باشد و علاوه بر اهدا با نیت ائمه اطهار (علیهم السلام) ، مقاصد باید به آموزش علمی ، ازدواج جوانان ، آموزش قرآن ، بهداشت و درمان بیماران. به آرامی

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید