70 اخطار کتبی به صاحبان ساختمان های خطرناک در بوینور ارسال شد


ساعت: 11:30
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۳
کد خبر: 1855608

محمدحسن صحراگرد گفت: 70 اخطار کتبی به مالکان ساختمان های خطرناک شهرستان بوینورد ارسال شده که تاکنون هیچ اقدامی برای ایمن سازی آنها انجام نشده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش عصرترک، محمدحسن صحراگرد رئیس سازمان آتش نشانی و آتش نشانی بوینورد در جلسه اضطراری بررسی ساختمان های خطرناک شهرداری گفت: این اخطارها توسط دادستانی کپی شده اما هیچ اقدامی صورت نگرفته است. تا حالا.”

وی بر تشدید نظارت ها برای جلوگیری از تکرار اشتباهات تاکید کرد و خاطرنشان کرد: در صورت بروز حادثه، عیب یابی نمی تواند دردی را درمان کند.

صحرا گرد گفت: تاکنون 70 اخطار کتبی به مالکان همراه با رونوشت به دادسرا و مراجع ذی صلاح ارسال کرده ایم اما اثری ندیده ایم و انتظار می رود تصمیم گیری مشخص شود تا بتوانیم نظارت را از همه بررسی کنیم. کشورها در گروه های ده نفری.

وی آمادگی این سازمان را برای اقدام عملی اعلام کرد.

عمارلو معاون شهردار بویینور با اشاره به مکاتبات وزارت کشور با استان ها گفت: شهرداری در برگزاری جلسات در این حوزه برای رعایت ضوابط 22 سرفصل ایمنی ساختمان و از سوی نمایندگان سازمان نظام مهندسی پیشگام است. ، استانداردها، راه و شهرسازی.«شما می دانید که چگونه راهکارهایی برای شناسایی و شناسایی ساختمان های خطرناک و جلوگیری از چنین تجربیاتی از کلان شهرها در شهر ایجاد کنید.

عمار افزود: در شناسایی و تعریف فرآیند ساختمان های قدیمی و یا ساختمان هایی که کار خود را به پایان رسانده اند اما پس از اتمام کار دارای بی نظمی های ساختمانی هستند با چالش های مختلفی مواجه هستیم.

وی ادامه داد: برای ساختمان های قدیمی با کارهای تکمیلی که با ضوابط جاری مغایرت دارند و خطرناک تلقی می شوند باید تصمیمات اجرایی را نیز تبیین کنیم.

عمارلو همچنین به لزوم نظارت در ساختمان های بلندمرتبه اشاره کرد و بر لزوم نظارت در حوزه اعمال استاندارد در مکان یابی آسانسور و پله برقی و … تاکید کرد و گفت: باید خود را موظف به رعایت قانون بدانیم. و نظارت را تقویت کنیم. برای بستن هرگونه تخلف

شادکام معاون شهردار شهرداری گفت: توجه به نظارت ها با توجه به اتفاقاتی که در کشور رخ داده است، اهمیت تشکیل تیمی را برای تعریف یک روند واحد و جلوگیری از چنین تجربیاتی با نظارت بر پایگاه مشخص می کند. روی آن.”

وی بر نصب پروانه دسترسی به ورودی ساختمان ها هنگام صدور پروانه ساختمانی با رویکرد حفظ فضای سبز تاکید کرد.

نکیب شهردار محله دوم نیز به کمبود اهرم های اجرایی اشاره کرد و گفت: همچنین باید نگاهی اجمالی به راه اندازی مراکز درمانی و درمانی در مناطق مسکونی داشته باشیم.

وی ادامه داد: برای ساخت ساختمان های اداری باید همه را موظف به اخذ مجوز از شهرداری دانست و در صورت عدم وجود مشکل فنی، پروانه ساختمانی را صادر کرد.

مجید گریوانی شهردار منطقه یک نیز از ضعف نظارتی خبر داد و گفت: در مواجهه با مشکلاتی که با آن مواجه هستیم نیازمند یک اهرم اجرایی قوی هستیم و هیچ اقدام عملی و همه جانبه ای برای تغییر وضعیت انجام نخواهد شد.

طالب زاده نماینده سازمان نظام مهندسی این نشست را با روحیه کارشناسی رضایت مندی توصیف کرد و افزود: در بازدید از محل و نظارت بر ساختمان های موجود و کنترل کیفی اقداماتی انجام شد اما سکوت برقرار شد.

وی افزود: آنها نیز باید در جلسات مدیریت بحران استان حضور داشته باشند و باید مشخص کنیم که چه ساختمان هایی داشته باشیم و چه موضوعی و رویکرد نظارتی داشته باشیم تا خروجی مناسب داشته باشیم.

در این جلسه تیمی با حضور نمایندگان سازمان آتش نشانی، مهندسی، شهرداری، راه و شهرسازی، استانداردها و لزوم اطلاع رسانی جامع شهروندان جهت همراهی و مشارکت در نظارت بر ساختمان ها و تشریح دستورالعمل های اجرایی تشکیل شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید