70 درصد از شهروندان سیرجانی اولین دوز واکسن تاج را دریافت کردند

ساعت: 12:51
تاریخ انتشار: 14/04/08
کد خبر: 1779160

محمد موگری گفت: 70 درصد از شهروندان بالای 12 سال سیرجانی اولین نوبت واکسن تاج را دریافت کرده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد موگری سخنگوی ستاد مبارزه با کرونا در گفت و گو با خبرنگار راه آرمان؛ وی گفت: حدود دو سال است که ویروس کرونا در بلندی‌های جولان در حال چرخش است، موج پنجم کرونا از مدتی پیش آغاز شد و در شهریور ماه به اوج خود رسید و بسیاری از هموطنان جان خود را از دست دادند.

محمد موگری گفت: امروزه با وجود اینکه تاج کمی بی حال و تب بر است، اما با توجه به تجربه پیک های قبلی، باید مراقب شیر خوابیده تاج باشیم و سایه پیک ششم را جدی بگیریم تا این کار را نکنیم. بنابراین. گرفتار امواج طوفانی آن شویم.» ثابت شده است که فریب این آرامش را نخوریم و در صورت رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی با پیک ششم روبرو می شویم.

وی اذعان کرد: با توجه به رفتار غیرقابل پیش‌بینی ویروس کرونا و عدم رعایت مناسب جامعه، احتمال ظهور تاج ششم در پاییز وجود دارد. تا پاییز.

سخنگوی ستاد مبارزه با کرونا در سیرجان گفت: اگرچه واکسیناسیون بسیار سریع انجام می شود، اما مردم باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند. مراکز شلوغ باید به دقت رصد شوند.

وی گفت: 70 درصد از شهروندان بالای 12 سال سیرجانی اولین دوز واکسن کراون را دریافت کردند که هنوز واکسینه نشده اند، عاجزانه از آنها می خواهیم که در این امر مشارکت کنند تا واکسیناسیون جامعه به حداکثر برسد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید