75 مرکز در محله های کوم برای مشاوره خانواده ها راه اندازی شده است


ساعت: 12:36
تاریخ انتشار: 1401/01/25
کد خبر: 1821904

فرمانده سپاه استان کوم گفت: 75 مرکز به نام خانه سبز در محله های کوم با کمک دانش آموزان سازمان تبلیغات راه اندازی شد تا خانواده ها را در زمینه تحصیل، اخلاق، ازدواج و اختلافات زناشویی راهنمایی کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از کوم فردا، سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه ناحیه کوم شب گذشته در دیدار با آیت الله مکارم شیرازی ضمن ارائه گزارشی از اقدامات قرارگاه فرهنگی اجتماعی نوزدهم که دبیر آن است، گفت: سپاه کوم. از مشکلات فرهنگی استان قم نگران کننده است و برنامه ریزی های گسترده ای در این زمینه صورت گرفته است.

کانون فرهنگی اجتماعی کوم با تشریح فعالیت های انجام شده در 19 آذرماه افزود: 75 مرکز با نام خانه سبز با کمک دانش آموزان سازمان تبلیغات در محلات کوم راه اندازی شد تا خانواده ها را در زمینه های تربیتی، اخلاقی، زناشویی راهنمایی کنند. و اختلافات زناشویی چهار مرکز از مراکز اصلی ما هستند که در زمینه مشکلات حاد خانواده مشاوره و راهنمایی می کنند.

وی افزود: همچنین برای مقابله با معضل اعتیاد در 20 محله اعتماد ایجاد شده است که با ارائه کارگاه های ترک اعتیاد و مشاوره های فردی و جمعی برای رهایی از معضل اعتیاد اقدام می کنند. علاوه بر این، یک کمپ 100 نفره راه اندازی شده است: «اینکه ما در حال توسعه فضا و ظرفیت 500 نفر هستیم؛ بازدید از کمپ نیز درآمد کمی برای آنها و خانواده های عزیزشان دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید