80 درصد مشترکان خانگی آذربایجان غربی از الگوی مصرف در فصل گرما پیروی می کنند


ساعت: 10:45
تاریخ انتشار: 1400/12/17
کد خبر: 1813867

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی:

حسنبگلو گفت: 80 درصد مشترکان خانگی آذربایجان غربی در فصل گرما از الگوی مصرف پیروی می کنند و در صورت تداوم این الگوی مصرف نگران افزایش قیمت برق نخواهند بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ اکبر حسن بیگلو در گفت و گو با اروم نیوز گفت: الگوی مصرف داخلی آذربایجان غربی در فصل خارج از فصل 200 کیلووات ساعت در ماه تعیین شده است.

وی گفت: برای فصل گرم سال طرح مصرف 300 کیلووات ساعت تعیین شده و اگر مشترک به اندازه مدل تعیین شده مصرف کند، قبض برق وی مشمول افزایش قیمت نمی شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی افزود: 80 درصد مشترکان خانگی آذربایجان غربی در فصل گرما از الگوی مصرف پیروی می کنند و در صورت تداوم این الگوی مصرف نگران افزایش قبوض برق نخواهند بود.

حسن بیگلو گفت: یارانه انرژی برای مشترکانی که بیش از مدل مصرف می کنند به تدریج کاهش می یابد و مشترکانی که تحت مدل از برق استفاده می کنند یارانه کامل انرژی دریافت می کنند.

وی گفت: مشترکانی که مصرف برق آنها زیر مدل های تعیین شده باشد مشمول هیچ گونه افزایش قیمتی نخواهند بود و همچنان از برق با قیمت یارانه ای استفاده می کنند.

وی افزود: قیمت تعرفه برق مشترکان خانگی در صورت مصرف بیش از حد استاندارد مشمول افزایش قیمت می شود و این مشترکان در صورت عدم همکاری لازم برای کاهش مصرف برق باید حدود 3 برابر بیشتر برق بپردازند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید