800 واحد مسکونی برای افراد محروم در یزد ساخته می شود


ساعت: 15:34
تاریخ انتشار: 25.04.1401
کد خبر: 1883592

سلمانی مسئول قرارگاه سازندگی سپاه الغدیر گفت: 800 واحد مسکونی مستضعفین در استان تا چهار سال آینده ساخته و تحویل می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی اصغر سلمانی در حاشیه بیست و پنجمین رزمایش نهضت خدمت وفاداری در استان یزد در گفتگو با یزدرسا اظهار داشت: با وجود جنگ اقتصادی و فرهنگی علیه جمهوری اسلامی ایران، مردم همیشه در صحنه حضور دارند و فشارها بیشتر می شود. و تحریم ها افزایش می یابد، فشارها و تحریم ها کورتر می شود. دشمنان مردم نیز تلاش خود را برای کمک به همنوعان افزایش داده اند و در این عرصه بسیج سازندگی و سپاه الغدیر استان افتخار خدمت به مردم را دارند.

وی ادامه داد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون 25 مرحله رزمایش نهضت دینی در استان یزد برگزار شده است.

سلمانی تصریح کرد: در راستای کمک به زوج های نیازمند، یک هزار و 950 جهیزیه به زوج های نیازمند استان، بیش از 5 هزار بسته لوازم التحریر به دانش آموزان نیازمند و بیش از 200 تبلت به دانش آموزان نیازمند استان اهدا شده است. برای استفاده از، ارائه شده توسط آموزش مجازی.

یک مسئول قرارگاه اقتصادی و سازندگی الغدیر ارتش استان یزد گفت: با تلاش گروه های جهادی استان بیش از 255 واحد مسکونی نیازمندان استان مرمت و تعمیر شده است همچنین از پایان به بعد در سال جاری 200 واحد مسکونی برای نیازمندان و محرومان در استان و تا ایام دهه فجر ساخته شده است. این خانواده ها تحویل داده می شوند.

سلمانی افزود: بر اساس امضای تفاهم نامه سه جانبه بین کمیته امداد امام خمینی (ره) اداره کل راه و شهرسازی و سپاه الغدیر مقرر شد 800 واحد مسکونی ویژه نیازمندان ایجاد شود. و محروم استان طی چهار سال آینده با همت گروه های جهادی و قرارگاه سازندگی سپاه الغدیر ساخته و تحویل می شود.

وی گفت: در حوزه اقتصاد مقاومتی و تسهیلات اشتغالزایی بیش از 47 میلیارد تومان تسهیلات بنگاه آفرینی و کارگاه های کوچک پرداخت شده و 16 کارگاه اشتغال زایی نیز برای اشتغال و توانمندسازی افراد مستضعف منطقه احداث و راه اندازی شده است. حومه شهر

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید