90 درصد زنان علاقه مند به مشاغل خانگی/ایجاد شغل برای 20 خانه دار هستند


ساعت: 13:47
تاریخ انتشار: 1401/08/30
کد خبر: 1912546

احمدی گفت: در زمینه تولید لباس های خانگی کودک و نوجوان فعالیت دارم و کارگاه ندارم اما 20 خانم خانه دار برای من در خانه لباس می دوزند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ زهره احمدی کارآفرین البرازی در گفت و گو با خبرنگار تیتریک گفت: حدود 90 درصد زنان به مشاغل خانگی علاقه مند هستند و اگر بستری برای آنها فراهم شود تعهد آنها به کار بیشتر از مردان است.

و ادامه داد: در تولید لباس های خانگی کودک و نوجوان فعال هستم و کارگاه ندارم اما 20 خانم خانه دار برای من در خانه لباس می دوزند.

احمدی افزود: قطعات را به همراه دخترم و همسرم تهیه و برش می زنم و کار دوخت را خانم های خانه دار انجام می دهند.

این کارآفرین تصریح کرد: تنوع پوشاک نوجوانان در کشورمان محدود است و سعی کرده ایم با طرح های مختلف در بازار پوشاک رقابت کنیم.

وی با بیان اینکه پوشاک وارداتی کمر تولیدکنندگان را خم کرده است، گفت: پوشاک وارداتی بی کیفیت و ارزان مانعی برای تولیدکنندگان داخلی است اما در سال های اخیر اقبال برای حمایت از تولید داخلی قدم برداشته است.

احمدی با اشاره به اینکه قیمت پارچه بسیار متغیر است، ادامه داد: هر بار که برای خرید پارچه به بازار مراجعه می کنم با قیمت جدید و مکرر مواجه می شویم و این نشان می دهد که نظارتی بر قیمت این نوع کالا در بازار وجود ندارد. بازار.

این کارآفرین افزود: امروزه ایده های زیادی برای راه اندازی مشاغل خانگی وجود دارد و بانوان باید ایده های خود را از خانه به صورت محدود پیاده کنند و سپس از دیگران برای گسترش کار استفاده کنند.

وی تاکید کرد: متاسفانه مشاغل خانگی در کشور ما مورد توجه مسئولان قرار نمی گیرد زیرا متوجه تاثیر آن بر اقتصاد نیستند.

احمدی گفت: مشاغل خانگی خیلی زود جواب می دهد و اگر راه درست و سنجیده ای را انتخاب کنید در چند ماه اول به سوددهی خواهید رسید.

این کارآفرین در خاتمه خاطرنشان کرد: مهم ترین درخواست ما از مسئولان، وام با کارمزد کم برای گسترش ایده است که تاکنون محقق نشده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید