96 قاچاقچی دستگیر و 6 تن مواد مخدر کشف شد

ساعت: 12:09
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۲۷
کد خبر: 1923023

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرجا گفت: ماموران انتظامی 5 استان و نیروهای فرماندهی مرزبانی در 48 ساعت گذشته بیش از 6 تن انواع مواد مخدر کشف و ضبط کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار مجید کریمی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان فراجه در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای کنترل تحرکات باندهای قاچاق مواد مخدر، نشانه هایی از فعالیت عناصر مسلح و قاچاقچیان وجود دارد که قصد جابجایی و انتقال را دارند. مواد مخدر از مرزهای شرقی و جنوب شرقی تا عمق کشور را در اختیار داشتند و محقق شد که با برنامه ریزی دقیق اطلاعاتی و عملیاتی، تقویت اقدامات کنترلی در دستور کار قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه تصریح کرد: با اشراف کامل اطلاعاتی و همچنین رصد دقیق و پیچیده قاچاقچیان مواد مخدر، ماموران نیروی انتظامی جان برکف و تلاش شبانه روزی فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان، کرمان، یزد، جنوب خراسان، تهران بزرگ و فرماندهی مرزبانی قاچاقچیان در نظر دارند محموله های سنگین مواد مخدر را از مرزهای شرقی و جنوب شرقی به داخل کشور منتقل کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرجا نیز گفت: ماموران انتظامی استان های مذکور با هماهنگی و همزمان در قالب چند تیم مخفی و عملیاتی با اجرای هدفمند طرح کمین و مهار، قاچاقچیان را تحت پوشش قرار دادند. با حمله به کنترل و مراقبت آنها، در این عملیات به طرز شگفت انگیزی موفق به کشف 6 تن و 200 کیلوگرم مواد مخدر شامل 4 تن و 900 کیلوگرم تریاک، یک تن مرفین و 300 کیلوگرم مواد مخدر و همچنین دستگیری 96 قطعه شدند. قاچاقچیان و بازداشت سایر مخاطبان و ماموران در دستور کار قرار دارد.

سردار کریمی در ادامه افزود: در این عملیات تعدادی قبضه سلاح، مهمات و تجهیزات شامل چهار قبضه اسلحه، 30 فشنگ، دو دستگاه بی سیم، هفت دستگاه تلفن ماهواره، پنج فشنگ و 129 دستگاه خودروی سبک و سنگین از قاچاقچیان کشف و ضبط شد.

این مقام ارشد انتظامی در پایان با قدردانی از پیگیری ها و زحمات همکاران خود در نیروی انتظامی کشور، به عزم جدی پلیس برای مقابله با پدیده خانمان سوز مواد مخدر اشاره کرد و ضمن تشکر از همکاری مردم عزیز با از پلیس خواست تا مانند گذشته به پلیس کمک کنند

دیدگاهتان را بنویسید