970 زندانی آذربایجان غربی از خدمات مجازات جایگزین بهره مند شدند


ساعت: 13:46
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۶
کد خبر: 1816275

رئیس قاضی آذربایجان غربی گفت: در بازدید کشوری 132 قاضی از زندان ها و بازداشتگاه ها 970 زندانی این استان از مجازات های جایگزین و ترحم بهره مند شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ناصر عتباتی در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز افزود: در این بازدیدها همچنین با اعطای مرخصی به 738 مددجو، استخدام 62 نفر و اعطای مرخصی پایان دوران حبس به 34 مددجو موافقت شد.

وی ادامه داد: درخواست حصر الکترونیکی 20 نفر، آزادی مشروط برای 10 نفر، تعلیق اعدام 12 نفر، درخواست عفو چهار نفر، تخفیف مجازات برای سه نفر، تثبیت مجازات برای 15 نفر موافقت شده است.”

رئیس قاضی آذربایجان غربی تاکید کرد: این خدمات به مناسبت اعیاد شعبانیه و نزدیک شدن به عید نوروز برای بازدید 132 قاضی از زندان های آذربایجان غربی ارائه شد.

عتباتی با تاکید بر استفاده حداکثری از ظرفیت کار زندانیان گفت: اشتغال برای زندانی به معنای امید به آینده و بهترین راه حل برای بازگشت زندانی به جامعه است.

به گفته وی، موضوع پیشگیری از وقوع جرم در جامعه باید اهمیت روزافزونی پیدا کند و همه باید با کار فرهنگی در جامعه برای آزادی زندانیان غیرعمد و محکومان مالی تلاش کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید