Waterway از مرز 1.3 میلیارد دلار عبور کرد


ساعت: 13:36
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۱۰
کد خبر: 1921083

فیلم Avatar: The Last Airbender ساخته جیمز کامرون با پیشرفت سریع‌تر می‌فروشد و آمار نشان می‌دهد که تا پایان امروز، فروش این فیلم به بیش از 1.3 میلیارد دلار خواهد رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ طبق گزارش Deadline، فیلم Avatar: The Last Airbender ساخته جیمز کامرون با پیشرفت خود سریعتر می فروشد و آمارها نشان می دهد که تا پایان امروز، فروش این فیلم به بیش از 1.3 میلیارد دلار خواهد رسید. این در حالی است که فیلم تا پایان روز سه شنبه از مرز یک میلیارد دلار عبور کرد.

این فیلم تنها در روز پنج‌شنبه در سطح بین‌المللی ۴۸ میلیون دلار فروخت و مجموع فروش خود را به بیش از ۸۱۰ میلیون دلار رساند و از «تاپ گان: ماوریک» به عنوان پرفروش‌ترین فیلم سال ۲۰۲۲ پیشی گرفت.

این فیلم سریع‌ترین فروش را در فرانسه و ایتالیا از زمان همه‌گیری جهان دارد و در سال 2022 به عنوان پرفروش‌ترین فیلم در فرانسه، ایتالیا، آلمان و اسپانیا تبدیل شد.

تنها در چین در روز جمعه فروش این فیلم 5.4 میلیون دلار بود و مجموع فروش آن در این کشور به 122.5 میلیون دلار رسید و پیش بینی می شود در این کشور تا 200 میلیون دلار فروش داشته باشد. این فیلم همچنین در روز جمعه در کره 3.4 میلیون دلار فروخت و مجموع فروش خود را به 66.6 میلیون دلار رساند.

با اینکه دیروز سومین جمعه اکران این فیلم بود، فروش این فیلم نسبت به جمعه دوم اکرانش 15 درصد افزایش یافت. این فیلم اکنون در 4202 پرده سینما در ایالات متحده اکران می شود و انتظار می رود در 15 روز 380 میلیون دلار در ایالات متحده و تا دوشنبه 422 میلیون دلار فروش داشته باشد.

جیمز کامرون قبلا گفته بود که اگر فروش فیلم از 2 میلیارد دلار فراتر رود، می توان گفت که فیلم موفقی است.

دیدگاهتان را بنویسید