قیمت بیت کوین بالا رفت

قیمت بیت کوین بالا رفت

روز جدید قیمت بیت کوین در معاملات روز دوشنبه 3.9 درصد افزایش یافت و به بیش از 22000 دلار رسید.

قیمت بیت کوین همچنان در حال افزایش است زیرا معامله گران منتظر داده های تورم ایالات متحده هستند و ارتقای حساس و تاثیرگذار بلاک چین اتریوم را بررسی می کنند.

بزرگترین ارز مجازی جهان روز دوشنبه با 3.9 درصد افزایش به بالای 22000 دلار رسید. ارزهای مجازی کوچکتر مانند Solana نیز ارزش خود را افزایش دادند، اما ارزش اتر کاهش یافت.

تضعیف دلار ترس سرمایه گذاران از سرمایه گذاری خطرپذیر مانند ارزهای مجازی را کاهش داد و قیمت بیت کوین را در 9 سپتامبر حدود 10 درصد افزایش داد. روند کاهشی ارزش دلار در ابتدای هفته جاری ادامه داشت. در همین حال، سهام ایالات متحده نیز افزایش یافت و SP500 در روز دوشنبه 0.7 درصد افزایش یافت.

برخی تحلیلگران بر این باورند که سکوت مقامات فدرال رزرو آمریکا قبل از تصمیم آنها برای افزایش نرخ بهره در ماه جاری یکی از عوامل افزایش قیمت بیت کوین است.

انتظار می رود داده های تورم ایالات متحده که امروز سه شنبه منتشر می شود، از کاهش نرخ تورم در ماه اوت خبر دهد. اما افزایش نرخ تورم می تواند سیاست های پولی بانک مرکزی آمریکا را سخت تر کند و بر قیمت ارزهای مجازی فشار بیاورد.

در حال حاضر، به دلیل رویداد Marj یا ادغام شبکه بلاک چین اتریوم، تمام تمرکز بازار ارز مجازی بر روی ارز مجازی اتر است. شبکه بلاک چین قرار است بازده انرژی بیشتری داشته باشد