معرفی کامل صرافی آنلاین خرید و فروش ارز های دیجیتال بیت ایمن – خبر خاکستری

انتخاب بهترین صرافی ارز دیجیتال یکی از جدی ترین دغدغه های فعالان بازار ارزهای دیجیتال است. هر معامله گر با در نظر گرفتن اهداف خود به دنبال تبادل دیجیتال ایده آل خود است. برخی از صرافی های خارجی امکان خرید ارز دیجیتال بدون احراز هویت را فراهم می کنند. اما تجربه نشان می دهد که نمی توان به آنها اعتماد کرد. اتفاقات تلخ با مسدود شدن حساب های کاربری بسیاری از معامله گران ایرانی در پلتفرم های خارجی گواه این مدعا است.

این در حالی است که خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی های ایرانی رونق گرفته است. بر اساس آخرین آمار، تعداد ایرانیان فعال در بازار ارزهای دیجیتال از مرز ۱۲ میلیون نفر عبور کرده است. اگر قصد دارید فعالیت خود را در بازار ارزهای دیجیتال آغاز کنید و به دنبال یک صرافی آنلاین ایده آل هستید یا مدت زیادی است که در بازار کار می کنید و می خواهید تجربه خرید ارز دیجیتال را در صرافی بهتر تجربه کنید، BITIMEN است. بهترین گزینه برای شما در زیر با این صرافی آنلاین ارز دیجیتال ایرانی آشنا خواهید شد.

صرافی ارز دیجیتال بیت ایمن از چه زمانی شروع به کار کرد؟

BITIMEN در سال 2018 فعالیت خود را آغاز کرد. دفتر مرکزی این بورس در مجتمع سمرقند واقع در منطقه جنت آباد تهران می باشد. تیم توسعه بیت ایمن متشکل از گروهی از جوانان و متخصصان است که توانسته اند این صرافی را به بهترین پلتفرم های خرید و فروش ارز دیجیتال در ایران در 4 سال اخیر برسانند.

صرافی ارز دیجیتال بیت ایمن میزبان بیش از 250 هزار معامله گر ایرانی است. بیت ایمن طی چهار سال گذشته بیش از 9 میلیون سفارش خرید و فروش ارز دیجیتال به ارزش 150 میلیارد تومان را پردازش کرده است. جالب است بدانید که 39 درصد از کاربران سایت ارز دیجیتال بیت ایمن شهروند تهران هستند. حدود 32 درصد از مجموع 250000 معامله گر در این بورس بین 25 تا 35 سال سن دارند.

images_1704273762_65952762d7f1d.jpgimages_1704273762_65952762d7f1d.jpg

نگاهی به مهمترین خدمات آنلاین مبادلات ارز دیجیتال بیت ایمن

چیزی که بیت ایمن را به عنوان یک صرافی ارز دیجیتال قابل اعتماد شناخته است، کیفیت بالای خدماتی است که ارائه می کند. برای آشنایی بیشتر با این صرافی آنلاین مطمئن، باید نگاهی به مهمترین خدمات آن برای خرید ارز دیجیتال بیاندازیم. از مهمترین ویژگی های صرافی ارز دیجیتال ایرانی بیت ایمن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1. امنیت بالا هنگام خرید ارز دیجیتال

مهم ترین ویژگی که باعث شده بیت ایمن به عنوان یک صرافی معتبر ارز دیجیتال در ایران شناخته شود امنیت بالای آن است. اگر اخبار ارزهای دیجیتال را دنبال می کنید حتما با اخبار تلخ حملات هکری و سرقت های دسته جمعی صرافی های ارز دیجیتال آشنا هستید. برای مثال می توان به سرقت صرافی کوین بیس در سال 2023 اشاره کرد که از قضا کاربران ایرانی زیادی دارد.

در Safe Bit، امنیت حساب های کاربری حرف اول و آخر را می زند. تمامی ارزهای دیجیتال کاربران در کیف پول های سخت افزاری به صورت سرد ذخیره می شوند. این موضوع تا حد زیادی امنیت وجوه کاربران را تضمین می کند. سپس سرویس احراز هویت دو مرحله ای برای ورود به حساب های کاربری، امنیت حساب را بهبود می بخشد. کلیه فعالیت هایی مانند خرید و فروش ارزش دیجیتال و انتقال ارزهای دیجیتال در بیت ایمن از طریق ارسال ایمیل تایید و پیامک برای کاربران انجام می شود.

لایه های امنیتی پیشرفته که به طور مداوم به روز می شوند، از دسترسی خارجی به داده های کاربران فعال در صرافی ارز دیجیتال بیت ایمن در ایران جلوگیری می کند.

2. ثبت و احراز هویت ساده و سریع برای خرید و فروش ارز دیجیتال

کار با یک صرافی غیر احراز هویت ممکن است در ابتدا ساده به نظر برسد. اما واقعیت این است که برای ایجاد یک بستر امن و جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی در هر صرافی ارز دیجیتال، احراز هویت کاربر یک ضرورت است. در عین حال، کم نیستند کاربرانی که از انتظار طولانی در صف احراز هویت صرافی های ارز دیجیتال گلایه دارند.

Bit Ayman Exchange این مشکل را برای کاربران حل کرد. بنابراین مراحل ثبت نام و احراز هویت از صفر تا صد در این صرافی آنلاین تنها 5 دقیقه طول می کشد. علاوه بر این، پردازش درخواست های احراز هویت کاربران در کمتر از 2 ساعت تکمیل می شود.

3. قیمت فعلی و به روز ارزهای دیجیتال برای خرید و فروش

یکی از نکات کلیدی در رابطه با هر صرافی ارز دیجیتال، ارائه قیمت شفاف و به روز ارز دیجیتال است. به عنوان مثال، قیمت خرید تتر برای معامله گران حرفه ای از اهمیت ویژه ای برخوردار است. معامله گران معمولاً ارزهای دیجیتال دیگری را با تتر خود خریداری می کنند و قیمت خرید و فروش تتر می تواند بر همه تراکنش های آنها تأثیر بگذارد. بنابراین، اگر می خواهید مانند یک حرفه ای عمل کنید و سود بیشتر و ضرر کمتری در تراکنش های خود داشته باشید، باید به قیمت خرید تتر و قیمت فروش تتر توجه کنید. هرچه تتر ارزان‌تر بخرید، سکه‌های بیشتری می‌توانید با آن بخرید و از افزایش قیمت سکه‌ها سود بیشتری نصیبتان می‌شود.

در صرافی بیت ایمن نرخ فعلی ارزهای دیجیتال با قیمت خرید و فروش در صرافی های معتبر بین المللی کاملاً سازگار است. داده ها در زمان واقعی به روز می شوند تا کاربران بتوانند با خیال راحت ارز دیجیتال خریداری کنند.

4. ارائه تراکنش های آسان و حرفه ای برای خرید و فروش ارز دیجیتال

بازارهای تومان و تتر در صرافی بیت ایمن برای تراکنش های ارز دیجیتال پشتیبانی می شوند. در حال حاضر حدود 48 جفت ارز معاملاتی در بازار تومان و 45 جفت ارز دیگر در بازار تتر در این صرافی قابل خرید و فروش است. انجام تراکنش ها در صرافی بیت ایمن در سریع ترین زمان ممکن و طبق سفارش کاربران انجام می شود.

images_1704273786_6595277a24549.jpgimages_1704273786_6595277a24549.jpgimages_1704273786_6595277a24549.jpg

صرافی ارز دیجیتال بیت ایمن امکان خرید و فروش ارز دیجیتال را در قالب دو بخش با تراکنش های آسان و حرفه ای آماده کرده است. در قسمت Easy Transactions به سادگی نوع و مقدار ارز دیجیتالی را که می خواهید با تومان یا تتر خرید و فروش کنید، مشخص کنید. قیمت بلافاصله بر اساس بهترین نرخ بازار تعیین می شود و معامله بلافاصله انجام می شود. همچنین می‌توانید ارز دیجیتال را با قیمت‌هایی که مناسب می‌دانید، از طریق دفتر سفارش صرافی در بخش معاملات حرفه‌ای بیت ایمن خریداری کنید.

5. پشتیبانی تمام وقت

کیفیت پشتیبانی یکی از مهم ترین ویژگی ها برای ارزیابی هر صرافی ارز دیجیتال است. Bit Ayman خدمات پشتیبانی چت آنلاین 24/7 را در اختیار کاربران قرار می دهد. همچنین در ساعات کاری می توانید از طریق شماره تلفن تماس 91302939-021 با پشتیبانی صرافی تماس بگیرید. خدمات واریز و برداشت ریالی و ارز دیجیتال در صرافی آنلاین بیت ایمن به صورت فوری و در سریع ترین زمان ممکن ارائه می شود.

بن ایمن بهترین صرافی آنلاین ایرانی برای خرید و فروش ارز دیجیتال

برای خرید ارز دیجیتال در صرافی بیت ایمن ابتدا باید وارد وبسایت رسمی این صرافی ارز دیجیتال شوید https://bitimen.com/ بلند شوید و ارز دیجیتال خود را سریع و آسان بخرید. سپس باید در عرض چند دقیقه مراحل ثبت نام و احراز هویت را طی کنید. سپس می توانید خرید و فروش ارز دیجیتال را در صرافی آنلاین بیت ایمن آغاز کنید. کارمزدهای رقابتی، پشتیبانی تمام وقت، انواع بازارهای معاملاتی، امنیت بالا و نقدینگی بی بدیل به دلیل حجم بالای تراکنش، بیت ایمن را به بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی تبدیل کرده است.

به این پست اشاره کنید