برای تصاحب پست های مدیریتی هزینه گزافی دادیم / برای هر پست ۷۲ شهید


ساعت: 17:03
تاریخ انتشار: 1401/04/07
کد خبر: 1879307

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد مطرح کرد؛

عزیزی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با ارائه آمار تقریبی از تعداد پست های دولتی و تعداد شهدا گفت: آنها در راه دفاع از کشور جان باختند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، علی اکبر عزیزی در یادواره شهدای اصناف یزد با اشاره به نقش شهدا در زنده نگه داشتن انقلاب، حفظ امنیت کشور و سلامت مردم در عرصه های مختلف، اظهار کرد: 16 تیر خاطره بسیار تلخ و دردناکی بود. برای شهدای این حادثه به ویژه شهدای پاکژاد همیشه در اذهان مردم ایران زنده است.

وی با تاکید بر سخنان اخیر مقام معظم رهبری درباره حقوق بشر آمریکایی گفت: با توجه به نامگذاری این ایام به عنوان حقوق بشر آمریکایی، رسانه ها نقش موثری در تبیین و تبیین موضوع دارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد با گرامیداشت یاد و خاطره رزمندگان دوران دفاع مقدس گفت: برخی از این افراد با وجود مدارک ممتاز در علوم مختلف و کسب مدال های رنگی در رشته های مختلف، چفیه را بزرگترین مدال افتخار خود می دانستند. همیشه برای حفاظت از این مرز، از امکانات پیشرفته کشورهای دیگر عبور کرده و به جبهه های نبرد می رسیدند.

عزیزی بیان کرد: شهدای گرانقدری چون شهید زارایا و شهید احمد بذر افشان و سایر شهدای انقلاب اسلامی درس آزادگی، شجاعت، تقوا، ایمان و ایثار را به همه ما آموختند و امیدواریم راه را ادامه دهیم. از این شهدای گرانقدر

وی با اشاره به اهمیت نماز در جبهه های مقاومت گفت: نماز اول وقت در جبهه های مقاومت همواره از اهمیت خاصی برخوردار بوده و جای تعجب است که چرا امروزه کمتر به این موضوع توجه می شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد افزود: ایثارگران چون شهدا همیشه زنده هستند و باید در نظر داشت که رفتار و اخلاق این عزیزان در تضاد با مردم نبوده و گفتار و کردارشان همیشه برازنده بوده است. یکسان.

عزیزی با تاکید بر اینکه شهدا همیشه در زندگی فردی و اجتماعی به خانواده و مردم کمک کرده اند، گفت: شهدا باید در همه عرصه ها الگو باشند و این الگوبرداری باید در عمل نشان داده شود و مطالعه شهدا فقط در قالب نه حرف یا نه. قاب عکس نصب شده روی دیوار

وی تصریح کرد: سوال این است که ما برای شهدا چه کرده ایم؟ مناصب مسئولیت، تجمل گرایی، اشرافیت و مشارکت در دنیای مادی از فعالیت هایی است که امروزه بسیار رایج است و آیا شبیه رفتار و اخلاق شهداست؟

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با اشاره به اینکه به ازای هر رهبری 72 نفر کشته شده اند، گفت: مدیران و مسئولان ارشد دولتی باید توجه داشته باشند که 72 نفر در جاهایی که تکیه کرده اند، آمده اند. در راه دفاع از کشور جان باختید و این مسئولیت بزرگی را بر دوش شما می گذارد و کمترین کاری که می توانید برای پایمال نکردن خون این عزیزان انجام دهید این است که مسئولیت خود را به درستی انجام دهید و با اخلاص، جان و دل به مردم خدمت کنید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید