ظهور اصلاح طلبان برای تصاحب کرسی جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان


ساعت: 10:57
تاریخ ارسال: 1301/04/13
کد خبر: 1880732

پس از خروج محمدعلی نیکبخت، رئیس سابق جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان، برخی چهره های اصلاح طلب پشت دیوار رهبری این سازمان کمین کرده اند تا ستاد مدیریت استانی آن را در اختیار بگیرند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصرهامون ، از روز گذشته رایزنی های چهره های اصلاح طلب در راهروهای وزارت جهاد کشاورزی برای یافتن یکی از گزینه ها که یکی از پایه گذاران وضعیت کنونی مناطق روستایی است، آغاز شده است. كشاورزي استان و در تصاوير مراسم معارفه مدير، اولين نفري را كه چهره و حضورش مشهود است را تعيين كنيد.

جالب ترین نکته در ساعات پایانی رایزنی یکی از مدیران سابق این سازمان بود که به دلیل تخلف در دولت قبل آزاد شده بود که برای کسب درآمد اصرار دارد دوباره روی صندلی مدیریت بنشیند.

اما چه بدنه بیمار این سازمان و بخش کشاورزی و جامعه کشاورزی استان که مصائب و مصیبت های ناشی از مدیریت مدیران دولت قبل را متحمل شده اند، نیازمند یک مدیر جهادگر و هوشیار برای همکاری با مردم و مطالبات مردم هستند. مدعیان در این زمینه

باید دید وزارت جهاد کشاورزی در این خصوص چه تصمیمی خواهد گرفت و آیا بعد از سال ها چهره ای جهادی و متخصص در این سمت خواهد نشست یا خیر.

حالا گفته می شود فردا سید محمدرضا سید حسینی که مدت هاست بازنشسته شده است به عنوان سرپرست معرفی می شود.

مدیرکل سابق جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان در این فرصت به دنبال انتصاب گزینه مورد نظر برای خدمت به اصلاح طلبان است.

نوشته محمد عرفانی

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید