پیشرفت کشور نتیجه دفاع مقدس است

محمدرضا پورمحمدی شنبه شب در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: آموزش های دفاع مقدس باید متفاوت از قبل در مدارس و دانشگاه ها ارائه شود.

وی گفت: متأسفانه امروز شاهد سوءظن ها و توطئه های دشمنان به مناسبت هفته دفاع مقدس هستیم که ایران تنها کشوری است که سالروز آغاز جنگ را جشن می گیرد.

پورمحمدی تاکید کرد: این افراد مغفول متوجه نمی شوند که هر چه داریم از امام ، انقلاب و دفاع مقدس است و آنچه امروز توسط دانشمندان و جوانان کشورمان در زمینه فناوری و دانش به دست آمده است با پل خیبر. مبارزه با بیماری عروق کرونر قلب نتیجه این بسیج عمومی است که به دستور امام شکل گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: مقاومت ، ثبات و اقتصاد مقاومتی که سلاح های دشمن را خنثی کرده به دلیل درس هایی است که در حوزه های نظامی ، سیاسی ، اجتماعی و فرهنگی جنگ و دفاع مقدس آموخته ایم.

پورمحمدی با بیان اینکه امروز بیش از هر زمان دیگری به چنین درس هایی نیاز داریم ، افزود: راز پیروزی انقلاب و جنگ اتحاد و همدلی بود و امروز وحدت و همدلی باید در جامعه به ویژه بین احزاب و جناح های مختلف سیاسی گسترش یابد. “

استاندار آذربایجان شرقی همچنین به برگزاری چندین رویداد فرهنگی در استان در هفته های اخیر اشاره کرد و گفت: برنامه های بسیار خوبی از جمله تجلیل از غیرغلامان حسینی ، روز ملی شعر و ادب فارسی و شعر اربعین ، فضای معنوی خوبی را در استان ایجاد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید