دریچه روشنی برای داوری هندبال در ایران باز شده است

ساعت: 12:00
تاریخ ارسال: 11/02/1401
کد خبر: 1923616

بن آشور: حضور دو داور ایرانی در دنیای هندبال اتفاق بزرگی برای هندبال ایران است

رئیس فدراسیون هندبال ایران و رئیس کمیته داوران فدراسیون هندبال آسیا با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال و عضو هیئت مدیره فدراسیون هندبال آسیا در جریان مسابقات قهرمانی مردان جهان با صالح بن عاشور رئیس کمیسیون داوران فدراسیون هندبال آسیا دیدار و گفتگو کرد.

صالح بن آشور در این دیدار با اشاره به عملکرد خوب داوران جوان ایرانی در رقابت های اخیر، بین المللی شدن دو داور هندبال ایرانی امیر و احمد قیصریان را اتفاق بزرگی برای داوری هندبال ایران دانست و ابراز امیدواری کرد که این جوانان خوش آتیه داوران به زودی به میادین بزرگ جهان هندبال دعوت می شوند.

علیرضا پاکدل ضمن تشکر از حمایت بن آشور از داوران ایرانی خطاب به رئیس کمیته داوران فدراسیون هندبال گفت: حمایت های شخصی شما و فدراسیون هندبال آسیا از داوران ایرانی به ویژه بین المللی شدن داوران ایرانی امیدوار کننده هندبال داخل سالن و همچنین قاره ای شدن والیبال ساحلی ایران جای تقدیر دارد و حمایت های انجام شده قطعا باعث رشد داوری در کشورمان شده است و با درخشش و عملکرد داوران جوان امروز دریچه روشنی به روی هندبال گشوده شده است. داوری در ایران

رئیس فدراسیون هندبال در ادامه از رئیس کمیته داوران هندبال آسیا خواست حمایت های لازم را در بحث ارتقای سایر تیم های داوری ایرانی به ویژه بین المللی شدن داوران ایرانی انجام دهد و بن آشور نیز قول مساعد داد تا همکاری و حمایت لازم را در بحث ارتقای سایر تیم های داوری ایرانی انجام دهد. این رابطه. .

صالح بن عاشور به عنوان یکی از ناظران و داوران فنی در این دوره از مسابقات قهرمانی جهان به عنوان تنها نماینده قاره آسیا حضور دارد.

دیدگاهتان را بنویسید