اقدامات غیرمستقیم برای جلوگیری از ورود مردم به ورزشگاه ها!

تیم های استقلال و ملوان روز پنجشنبه به مصاف یکدیگر خواهند رفت. به گفته منصور کنبرزاده، حدود 30 درصد از ظرفیت ورزشگاه و نزدیک به 30 هزار تماشاگر در دیدار استقلال و ملوان حضور خواهند داشت. متاسفانه طبق روال گذشته به دلیل نبود زیرساخت ها امکان ورود بانوان به ورزشگاه آزادی وجود ندارد. همچنین آنچه جای تعجب دارد قیمت بلیت های این دیدار است که افزایش چشمگیری داشته است. بر اساس قیمت های جدید، بلیت های پشت در 100 هزار تومان و بلیت های جلوی تریبون 200 هزار تومان به فروش می رسد. علاوه بر این، قیمت بلیت صندلی های ویژه نیز به یک میلیون تومان افزایش یافت. یعنی مردم دیگر نمی توانند به ورزشگاه بروند. اگرچه مسابقات فوتبال مانند گذشته جذاب نیست، اما سرگرمی است که مردم را از فکر کردن به کلاس باز می دارد.

یکی از کاربران در این باره نوشت: باز هم ورود تماشاگران به ورزشگاه رایگان می شود اما آنقدر برای بلیت ورزشگاه قیمت گذاشتند که تماشاگران بی خیال آمدن به استادیوم شدند! قیمت بلیت ورزشگاه آزادی دیدار استقلال و ملوان: 100 هزار تومان پشت در! جلوی تریبون 200 هزار تومانی! موقعیت یک میلیون تومانی!
دیگری نوشت: «قیمت بلیط VIP بازی فوتبال استقلال و ملوان در ورزشگاه آزادی؛ یک میلیون تومان! خب، تو بدون تماشاگر ساختی.”

کاربر دیگری گفت: دیدار استقلال و ملوان با حضور 30 ​​هزار تماشاگر در تهران برگزار می شود اما هیچ زنی حق تماشای فوتبال در ورزشگاه را ندارد چرا که زنان برای این ساخته شده اند که مردان در ورزشگاه پیتزای مانده نخورند. صبح بچه ها موش می خورند و می گذارند خشک کنند و مهمانی های خانوادگی را تدارک ببینند!

کاربر دیگری نوشت: بلیت بازی استقلال و ملوان در ورزشگاه 200 هزار تومان است، رسما جیب مردم را خالی می کنند، شاید این تنها تفریح ​​این افراد باشد، هرچند این روزها هیچکس حاضر نیست به ورزشگاه برود.
کاربر دیگری گفت: بازکردن درهای ورزشگاه به روی اهالی فوتبال/باز هم بانوان از حضور در ورزشگاه محروم شدند/این بار بهانه بازسازی ورزشگاه آزادی شده است.

کاربر دیگری گفت: “منظورم این است که شما به هر حال به مردم اهمیت می دهید. بگذار مردم نفس بکشند، چرا به گرانی اهمیت می دهی؟

دیدگاهتان را بنویسید