شورای ششم اهتمام ویژه ای به بزرگ شدن گلخانه کرج / زندان ها و نزدیکی به پایتخت دارد. دو عامل اصلی حاشیه نشینی در البرز

ساعت: 14:04
تاریخ انتشار: 1400/09/14
کد خبر: 1790618

عمار ایزدیار با بیان اینکه استان البرز 3 گلخانه دارد، گفت: شورای ششم اهتمام ویژه ای به افزایش ظرفیت گلخانه ها در فصل سرما دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ یکی از اعضای شورای شهر کرج در گفت و گو با خبرنگار تیتریک با بیان اینکه استان البرز دارای سه گلخانه است، گفت: شورای ششم اهتمام ویژه ای به افزایش ظرفیت گلخانه ها در فصل سرما دارد.

عمار ایزدیار ادامه داد: همه دستگاه ها باید در جهت ساماندهی و حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه تلاش کنند و این امر را وظیفه ذاتی خود بدانند چرا که شهرداری تنها متولی ساماندهی تکدی گری و کارتن خوابی است.

وی افزود: برنامه هایی مانند توانمندسازی و ارتقای این افراد و آموزش این قشر باید به جایی برسد که بیایند و موافقت کنند که اصلاح شود که این کار آسانی نیست و نیازمند زمان و ایجاد شرایط مناسب کاری است که امیدواریم انجام شود. کمک خواهد کرد. “دستگاه های دیگر این کار را انجام می دهند.

عضو شورای شهرداری گفت: متاسفانه تمام کار ما نود دقیقه است و اجازه می دهیم این اتفاق بیفتد و بعد چاره ای بیندیشیم.

ایزدیار گفت: زمانی که اتفاقی می افتد، مدتی فضای گرمی در آن حاکم می شود، همه به آن توجه می کنند و بعد فراموش می شود و نمونه آن سیل رخ داده در شهر یا مشکلات دیگری است که بر اساس شرایط پیش آمده به وجود می آید. موقعیت.”

وی افزود: در موضوع آسیب های اجتماعی جامعه شناسان می گویند هرجا قدرت و ثروت شکل می گیرد مردم جذب آن می شوند. افراد با قدرت مالی بیشتر به مرکز قدرت و ثروت نزدیکترند و ضعیفترها به حاشیه رانده می شوند.

این عضو شورای شهر ادامه داد: در عمل شاید دلیل اصلی حاشیه نشینی در کرج حبس باشد اما مهم ترین دلیل نزدیک بودن ما به پایتخت است. افرادی که توان و بودجه لازم را ندارند در حاشیه شهر به حاشیه رانده می شوند.

ایزدیار گفت: شهرداری باید وارد محدوده حاشیه شهر شود و از ساخت و سازهای غیرمجاز جلوگیری کند.

وی افزود: مدتی است که ستاد بازآفرینی شهر کرج را فعال کرده ایم. برنامه های خوبی در قالب تسهیل و توانمندسازی محلات قدیمی و آسیب پذیر در نظر گرفته ایم.

این مسئول در خاتمه خاطرنشان کرد: برنامه های دیگری نیز در این حوزه از جمله فعال سازی سراهای محله و فرهنگسراها در این دوره در نظر گرفته ایم و اعضا اهتمام ویژه ای برای فعال شدن آنها دارند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید